10 Ağustos 2013 Cumartesi

Sun Ozon Sac Koruyucu Spery

Merhabalar. Bir suredir makyaj urunu paylaşamıyorum cunku su an İstanbuldayım ve buraya getirdigim makyaj malzemesi de yok denecek kadar az . Gozlerimden de tedavi gordugum icin ne yazik ki cok makyaj yapamıyorum hatta yeni aldıgım urunleri  bile hala acmadım. Antalya'ya dondugumde makyaj urunleri ile ilgili postlarıma tekrar başlayacagım. 



Bugun ki konugumuz Sun Ozon markasının Sac Koruyucu spreyi. Sun Ozon markası sadece Rossmannlarda bulabilecegimiz markalardan. Sıvı sac kremlerini cok begendigim icin bu spreyi de gordugumde sans vermek istedim. Bir de ustune UV koruması icerdigi icin daha cok ilgimi cekti. Bakalım neler vaat ediyormus bu sprey.


Benim yorumlarıma gelecek olursak ; sacın kolay taranmasını saglamıyor ne yazik ki , parlak bir gorunum katıyor ama sıvı sac kremlerinin verdigi o yumusaklık hissini de vermiyor ve bence Gunesten de korumuyor . Fakat kokusu benim cok hosuma gidiyor. Fiyatı 5.9 liraydı yanlış hatırlamıyorsam ve 150 ml ama bu fiyat cıvarına alınabilcek cok daha guzel urunler var. Tekrar almam bu yuzden . Bu spreyi de geceleri sacımı ordugumde sıkıyorum ve saclarım nemlenip daha guzel dalgalanıyor bu sekilde bitirecegim artık bir de dısarı cıkarken hemen ustten bir kac fıs sıkacagım saclarıma . Umarım bu ay sonundaki bitenler yazısına kadar bitirebilirim.

6 yorum:

  1. Sun ozon un bir kaç ürününü kullanmıştım ama saç ürünleri hakkında bir fikrim yoktu canım yazdığın iyi oldu Antalya ya açılana kadar bilgi toplayıp ona göre alışveriş yapmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah acarlar canım yakın zamanda Usak'a bile actılar artık Antalya'ya da acmalılar :)
      Sac urunu ben bir tek bunu biliyorum ama almaya degmez onun yerine isananın sıvı sav kremleri var fiyatları aynı ve onlar daha guzel.
      Sun ozon'un gunes kremleri cok hos :)

      Sil
  2. su rossman bir de atasehir e acilsaydı ne guzel olurdu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim uskudar'da var sen gene yakinsin :) ben tuzladayim da gebzede var oraya gidiyorm sirf rossmann icin :)

      Sil
  3. Merak ediyordum vazgeçtim o zaman :D Tesekkurler canım..Bana da beklerim http://mervelil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ben tavsiye etmem almanı o yuzden iyi ki okumussun :)
      bloguna da hemencik geliyorum :)

      Sil