22 Ağustos 2013 Perşembe

Dermoeczane.net Alışverişi #17

Merhabalar.
Bugun sizlere dermoeczane.net  sitesinden yaptıgım alışverişi gostermek istiyorum.
 Bu alışverişleri 2 seferde yaptım . İlk siparişimi pazar gecesi verdim ve pazartesi gunu urunler kargoya verildi salı gunu de elimdeydiler. Kargo konusunda oldukca hızlıydılar .  Sordugum sorulara hızlı sekilde guzel cevaplar aldım ki bu da onemli bir unsurdu bence.  Pazar gecesi verdigim siparişimde bu urunler vardı ve fiyatları inanılmaz derece uygundu . Tester istedigimi notuma eklemiştim bu kadar tester gelmişti bir cok firmaya gore oldukca iyi olduklarını belirtmem gerek .   


Salı gunu urunlerim geldikten sonra bir sipariş daha verdim Carsamba  gunu gelen urunlerim ise bunlardı . Nuxe canta gercekten cok hos seyahatlerimde kurtaricim olacak. Diger urunleri de denmek icin sabirsizlaniyorum. Ve dermoeczane.net 'e gonderdikleri bu guzel urunler icin de cok tesekkur ediyorum.

  Gerek musteri memnunıyeti , gerek uygun fiyatlılıgı gerekse  hızlı kargolamaları ile  benim cok memnun kaldıgım bir alışveriş oldu.  Tekrar gozum kapalı alısveriş yapabilecegim bir site. Sizlere de gonul rahatligi jle tavsiyr edebilirim.Bioderma , La Roche Posay , John Frieda , Phyto , Nuxe , Mustela ,  Dr. Murad gibi bir cok buyuk markada cok guzel indirimler var. Stoklar tukenmeden goz atmanızı oneririm. 

Sormak istediginiz soru varsa yorum birakmaniz yeterli :)



6 yorum:

  1. Alışverişin çok güzel :) Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Aysecigim. Ihtiyacin varsa bakmani oneririm. Fiyatlar oldukca uygun.;)

      Sil
  2. Nuxe ürünlerini yorumlar mısın ilk olarak rica etsem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senacim yazin ne yazik ki sadece akne karsiti urunler kullaniyorum. Diger serileri ekimden sonra kullanmaya basliyorum. Kullanip yorumlayacagim ama nuxe urunlerindem elimde olan vr kullandigim kuru yagin yszisini yakim zamanda yazabilirim. Dermoeczane.net de fiyati cok uygun bu arada :)

      Sil
  3. selam canm blogunu yeni keşfettim.
    çok beğendimm takipteyim :)
    benm de moda blogum var beklerim :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim Gulsinemcim. bende hemen geliyorum bloguna :))

      Sil