23 Ağustos 2013 Cuma

La Roche Posay Effaclar Duo

Merhabalar...
Bugun ki konugum La Roche Posay markasının Effaclar duo nemlendiricisi ama kremi yorumlamadan once sizlere Ayna Soyle Bana blogunun tatlı yazarının biz yeni bloggerlar icin başlattıgı guzel bir etkinligi gostermek istiyorum. Etkinlik ile detayları blogtan ogrenebilir ve etkinlige katılabilirsiniz.

Simdi konumza donecek olursak . Soyledigim gibi bugun ki konugumuz La Roche Posay Effaclar Duo nemlendiricisi. Bakalım La Roche Posay bu krem hakkında neler soylemiş. 

Effaclar Duo akneli cildin 2 önemli belirtisine karşı etken 4 aktif içeriği birleştiren komple bir cilt bakım ürünüdür. Cildi arındırır ve cilt bozukluklarının tekrar oluşmasını önlemeye yardımcı olur. Gözeneklerin tıkanmasına sebep olan ölü hücreleri ciltten uzaklaştırarak gözeneklerin temizlenmesini sağlar.

Yüksek Etkinlik:Sivilcelerde düzelme:%88
Gözeneklerde sıkılaşma:%89
Hızlı Etkinlik:%88

Benim cildim normalden karmaya donuk ama hassasiyetten dolayı akneye meyilli cok genişlemiş olmasada gozenek sorunum ve burnumun ustunde cok hafif siyah noktalarım var. Bunu da kullandıgım dermokozmetik bir markanın yuzumu mahvetmesi sonucu aglaya aglaya gittigim doktorum tedavim bitince vermişti.   Akneye meyilli hassas ciltler kullanabilir demişti. 
Doktorum onerdigi icin hemen almıştım ve yanılmıyorsam bu benim 3. tupum evde bir tane daha hic acılmamıs var. Bu kadar bitirdim hatta stokladım peki bu urun vaatlerini yerine getiriyor mu ?
 Oncelikle benim cildim normalden karmaya yonelik olmasına ragmen nemlendirmesi yeterli geliyor. Urunun hos hafif bir kokusu var. Hassas bir cildim olmasına ragmen herhangi bir hassasiyete veya sivilceye yol acmadı . Amaaa gozeneklerimde sıkılaşma goremedim ne yazik ki , cıkan tek tuk sivilcelerimin normale oranla daha hızlı iyilestirdigini soyeleyebilirim.  Bioderma sebium serisini daha iyi buldugumu eklemem gerek. 

Urunun kıvamı ne cok kremsi ne cok losyonumsu hafif kremsi bir yapısı var ve paraben icermiyor. Ucunun ince olması cok krem cıkmasını ve israfı engelliyor.  40 ml ve fiyatı 49 lira. 

4 yorum:

  1. bende bioderma' yı seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında iki marka da guzel ama effaclar duo ile karşılastırınca sebium akn benim icin bir kac adım onde :)

      Sil
  2. minlendin :)
    http://ebrumakeup.blogspot.com/2013/08/mim-gokkusag.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canımm :))) Hazırlıyorum yazısını :)

      Sil