24 Ağustos 2013 Cumartesi

Mim- Gokkusagı

Merhabalar. 
Sevgili Ebru beni de unutmamıs ve Gokkusagı mimi ile mimlemiş. Kendisine cok tesekkur ediyorum. 
Bu mimi yaparken hem eglendim hem de zorlandım cunku farkettim ki benim oyle rengarenk pek urunum yok. Hepsi krem-samanya-kahve tonlarında. O yuzden cok fazla renk ve cesit bulamadım ne yazik ki :)
                                


                                             YEŞİL  


Rexona nature deodorant
Pastel oje 24
Fresh'n Soft Menthollu Islak Mendil 
Elancyl toning foaming scrub tester
Cecile tekli far


                                          KIRMIZI

Elizabeth Arden Red Door Parfum
Victory&Bubbles Visneli El Kremi
Nivea Visneli Lip Stick


                                          PEMBE
 Alix Avien Oje247
Essence tekli krem far
Essence Lip Gloss Dragonfruit
Purederm Kopuk Maske

                                          MAVİ
 Skin Recipe Peeling Maske
Cecile tekli far
Rimmel London Aqua Cool oje
Tatto parfum Angel


                                          TURUNCU

Nuxe Kuru Yag simli 
Body Care passion fruit vucut spreyi
Pastel oje 85




Umarım begenmişsinizdir.
Bende 
Madame Kokoş 'u
Sena'yı
Her ne kadar tatilde olsada Buse'yi
Audrey'i
ve  Merve'yi
Mimliyorummmm :)))

12 yorum:

  1. Kuzum zaten uzun zamandır yapamadım bu mımı makyaj manya mımlemısdı ayıp oldu en kısa zamnda yapcam artık soz :)

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel olmus canım :) en cok kırmızıyı begendim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Ebrucugum. Begenmene de cok sevindim kırmızı benim de hosuma gitti yaparken :)

      Sil
  3. Çok hoş bir mimmiş :) bende kısa sürede düzenleyip yapıyorum inş :) tekrar teşekkrler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim mervecigim. umarım sende yaparkn eglenirsin . yazısını bekliyorum :)

      Sil
  4. Bende kırmızıyı çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  5. Selam tatlım, ben bu mimi yaptım,biricit beni mimlemişti :)
    http://nypdsena.blogspot.com/2013/07/gokkusag-mimi.html

    YanıtlaSil
  6. Benim de rengarenk ürünlerim yok ama elimden geldiğince yapmaya çalışacağım :) Beni de unutmadığın için teşekkür ederim öperiimm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimm seni unutur muyum hic . Seninkini de merakla bekliyorum ve bende opuyorummm :)<3

      Sil