31 Ağustos 2013 Cumartesi

Rossmann Alışverişi #18

Merhabalar. Yazının başlıgından okudunuz uzere alışveriş yaptım yani kozmetik diyeti filan yalan oldu ama gene de elimdeki urunleri bitirmeye calısacagım.
Biliyorsunuz Antalya'ya yeni alışveriş merkezi MarkAntalya acıldı. Kalalık olacagıı bilmemize ragmen gittik biricik sevgiliskomla ilk gun. İceride yok yok neredeyse. Gratis de varmıs ben " Gratis ve Watsons yok herhalde "diye  soylenip uzulmustum ama gormemişim demek ki. Hem kozmetik hemde giyim magzaları acısından cok cok begendim surekli gidecegim bir alışveriş merkezi . Ah bir de Tchibo olsaydı ( vardı da ben mi goremedim ? ) . 


Neysee Rossmann'a gittik hemencik kasada tum urunlere %10 indirim uygulanacaktı ama bir de ustune tum Rival De Loop renkli kozmetik urunlerinde %40 indirim vardı. Bende bu fırsatı kacırmadım bir seyler aldım. 



Rival de Loop far bazı 6.99 lira iken 3.9 liraya filan denk geldi herhalde.
Rival de Loop Kalem far 3.49 lira iken 1.9 liraya dustu.
Essence Floral Grunge koleksiyonunda  urunler vardı. Allık ve bu mini lip gloss seti 3.49 liraydı. Ustune %10 indirim de uygulanınca 3.15 liraya denk geldi. 
Toplamda 8.80 lira odedim hepsine . Diger urunler ise Rossmann posetinden cıkanlardı.

Bu arada NYX urunleri artık Rossmannlarda satılacakmıs magazada standı ve urunleri vardı ama fiyatlar Douglas'da ki fiyatları ile aynıydı . Tekli farlar 19.90 tl , far bazları 27.5 tl , allıklar 32.5 tl idi. 

8 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :) bana poşetten bişey çıkmadı bak kızdım şimdi.. Essenceler ne kadar ucuzmuş öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim tatlim. Evet canim ucuzdu hatta waterproof likit eyeliner de 3.5 liraydi ama elimde cok eyeliner oldugu icin almdm. Valla kuzum minik karton torbalar vardi onlarn icinden cikti bu testerlar :)

      Sil
  2. Allık almadın sanırım demi kuzum, lıp gloss 3 tl se süper,güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kuzum yuzume hic bir makyaj urunu kullanmadigim icin almadim. Me and my ice cream krem allik olsaydi belki alirdim onu dudaklara da uygulayanlar var cunku ama bu tarz urunler rahatsiz edyo beni ve evet baya ucuzlardi tatlim :))

      Sil
  3. bende 2 gündür gidiyorum markantalyaya baya kalabalıktı gerçekten güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim canım. sen aldın mı bir seyler :)

      Sil
  4. Nyx in rossmann'a gelmesine cok sevindim super olmuş
    Güle güle kullan cnm aldıklarını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım guzel oldu da ne yazik ki fiyatlar hala aynı ve tesekkur ederim canım :)

      Sil