1 Eylül 2013 Pazar

Yves Rocher Alışverişi #19

Merhabalar.
Bu alışverişi aslında yazdıgım Rossmann alısverişim ile birlikte yapmıstım. Daha onceden hic Yves Rocher'den alışveriş yapmamıstım ve dus jellerini merak ediyordum. Almak icin girmiştim ki magazaya tum urunlerde %30 indirim oldugunu gordum. 
Amacım kahveli olana bakmaktı ama koklayınca en cok Loas Niluferi olan bu kokuyu begendim . Aklımda kalanlardan da oldu o ayrı. 

Magazada cok guzel ilgilendiler bizimle. Ben goz kremi bakayım bari dedim ama Biodermam bitince almaya karar verdim . Goz kreminin testerı yokmus ama o seri benim hassas cildim icin uygunmus. Ben talep etmeden 10 adet sample urun verdiler. Bir de alışveriş yapana bu guzel canta hediyeydi. 


Dus jeline 6.95 lira odedim ama tekrar tekrar gidecegim magaza oldu kendisi .  

20 yorum:

  1. woow duj jeli çok uygun fiyatlı hem de çanta hediyeli ha! kesinlikle uğramalıyımm, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım cok tesekkur ederim fakat her magazasında var mıdır bilmiyorum bu kampanya. Biz yeni açılan bir magazaya gittigimiz icin indirim vardı :)

      Sil
  2. Ben de pek severim bu duş jellerini.Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederimm , kokusunu begendim bakalım kendisi nasıl :)

      Sil
  3. iyi günlerde kullan hayatım..

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan keşke benim gittiğim mağazadakilerde ilgilense ben bişey sorduğumda bile ilgilenmiyolar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handecigim bazı celısanlar nedense ilgisiz oluyor. Bundan once bir kaç sefer başka magazaya gitmiştim ama calısanlar yuzunden hic bir sey almamıstım .Bu magaza sansıma cok guzeldi ki benimle de magaza muduru ilgilendi :)

      Sil
  5. Çok bonkör davranmışlar. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım evet cok bonkor davrandılar gercekten :)

      Sil
  6. Bende daha hiç yves rocher dan alışveriş yapmadım mağaza bi soğuk geliyor bana elemanları filan giremiyorum mağazadan içeri :) ama gidip almak istediğim ürünlerde var :) Duş jelini çok uygun almışsın güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim Gizemcim. Bana da oyle gelen bir magazası vardı girip bir sey almamıstım bırkac kez . Magaza calısanları ne derece ilgili olursa alışveriş yapmak da o kadar keyifli oluyor :)

      Sil
  7. Geçerken gördüm %40 diye yazıyorsu sanki yvesin tabelasında ama yalnış gördüm sanırım yada bazı ürünlerde 40 var. güle güle kullan kuzum,duj jelini kullanırsan ve temizlik gıcır gıcır bir his verdiyse nemlendirme özelliği yoksa yorumlarsan sevinirim.Ben sevmiyorum nemlendiren,zaten duştan sonra kremleniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim gittigim magazada acılısa ozel %30 indirim vardı.. Belki baska magazalarda bazı urunlerde %40 indirim vardır. Simdi sitesinden baktım ama %40 indirim gormedim. DUs jelini bir kac kez kullanayım yorumlarım tatlım :))

      Sil
  8. bende fırça alıcaktım kızım ve kaynanam durmayınca alamadım keşke alıverseydim çantaya bayıldım yaa :( acaba yarın gitsem hala kampanya devam ediyor olur mu ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım bir goz at istersen yarın olmadı Ekim de bayram indirimi olur herhalde :)

      Sil
  9. Güle güle kullan :)) ♥

    YanıtlaSil