25 Eylül 2013 Çarşamba

Bioderma Sebium Serum

Merhabalar. 

Bugun sizlerle uzun zamandır kullandıgım Bioderma Sebium Serum ile ilgili goruşlerimi paylaşmak istiyorum.
Oncelikle Bioderma'nın bu serum ile ilgili neler soyledigine bakalım. 


Serumun yapısı losyonumsu gibi ve seffaf .  Peki cilt uzerinde etkileri neler.Cildim bu serumu kullandıgım donemlerde daha aydınlık oluyor sabahları kalktıgımda , malum donem sivilceleri de azalıyor , cıkanlar da daha cabuk geciyor , cildi yumusatıyor gercekten ve ısıltı da kazandırıyor. Siyah noktalara ne yazik ki etkisi yok.Nemlendirmesi yazın yeterli gelirken su sıralar Antalya'da olmama ragmen hafif kalmaya başladı. Benim hassas cildime ufacık bir sekilde bile zarar vermedi fakat suruldukten sonra hafif yapış yapış his bırakıyor o da kısa surede geciyor zaten sadece aksamları yatarken surdugum icin ben sorun etmiyorum bunu.  Bu bitmek uzere yensini de yedekledim bile coktan. 

Akneye meyilli , akneli cildiniz varsa Bioderma Sebium serisi genel olarak cok basarılı bunu da denemenizi oneririm. Fiyatı 69.50 lira ama internet sitelerinin sıklıkla yaptıgı kampanyalarla daha da uygun fiyata alabilirsiniz. 

11 yorum:

  1. Bioderma Sebium serisi kesinlikle çok başarılı ve aynı zamanda güvenilir. Gözüm kapalı alırdım ama şu fiyatlar olmasa :( Dediğin gibi internette sık sık indirimler oluyor ama yine de pahalı geliyor bana :( Güle güle kullan :) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim tatlımmm. Bende cok basarılı buluyorum Sebium serisini fiyatları biraz pahalı gercekten kampanyalardan almak cok daha ucuza alınabiliyor ama o sekilde de cok ucuza geldigi soylenemez :)))

      Sil
  2. Bu ürünü merak ediyordum, yazın için teşekkür ederim. Çok faydalı ve bilgilendirici oldu! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Tesekkur ederim guzel yorumun icin . Acıkca tanıtıp yardımcı olabildiysem ben cok mutlu olurum :)

      Sil
  3. Bu ürünü merak ediyordum, yazın için teşekkür ederim. Çok faydalı ve bilgilendirici oldu! :)

    YanıtlaSil
  4. Ablalarima öneririm canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger ciltleri karma-yaglı , akneye meyilli ise oneririm canım bende :)

      Sil
  5. Ben de aynı seriden global'i bir de yüz yıkama jelini aldım :) Bakalım bana nasıl gelecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Global'ı cok merak ediyorum . Alsam mı almasam mı cok kararsızım ama yuz yıkama jeli cok guzel . bioderma guzel bir marka memnun kalacagına eminim ben :)

      Sil
  6. sebium serisi candır :)

    YanıtlaSil