17 Eylül 2013 Salı

Bioderma Sensibio h2o

Merhabalar.

Bugun neredeyse herkesin bildigi hatta okumaktan sıkıldıgı bir urunden bahsetmek istiyorum. Bu urun ile ilgili cok yazı yazıldı biliyorum ama Bioderma urunlerini cok begenerek kullandıgım icin buna da yer vermek istedim. 

Bakalım Bioderma su hakkında neler demiş.



Benim goruslerime gelirsek cildimi gercekten guzelce yatıstırıyor ve herhangi bir reaksiyona da neden olmadı goz cevremde de yuzumde de . Makyaj temizleme konusuna gelince ben eyelinerimi waterproof kullanıyorum ve tamamı temizlenmiyor . Rimelim ise suya dayanıksız ama onu cıkarırken de zorlanıyorum acıkcası ve kirpiklerimin ustunden defalarca gecmem gerekiyor. Ama goz kapagıma eyeliner yerine kalem surduysem ve rimel kullanmadıysam bu urun cok pratik geliyor.  Goz makyajımı temizlerken 1 kere yanlışlıkla gozume kacmıştı ve nasıl yaktıgını anlatamam kıpkırmızı olmustu gozum. İlla alınacak bir urun mu derseniz 47.5 lira vermeye degmez bence . Bu bitince ben Loreal'in yeni cıkan makyaj temizleme suyunu almayı dusunuyorm 






6 yorum:

  1. Jel bir ürünle yüzümü güzelce yıkamadıkça makyajım çıkmamış gibi geliyor ondan almadım bu üründen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda bende seninle ayni seyi yasiyorum . Makyajimi bu urunle cikardiktan sonra mutlaka arkasindan yuz temizleme urunleriyle yikiyorum :)

      Sil
  2. Ben bununla rimelimi çok iyi temizliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senacım ben nedense rimelimi temizlerken zoralanıyorum. Rimel kullandıysam cift fazlı temizleyiciler cok daha rahat cıkarıyor rimelimi :)

      Sil
  3. Ne ile temizlersem temizleyim yıkamadan asla cildimin nefes aldığını hissetmiyorum malesef. Yine de yıkıyorum bu ürün sonrasında.

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mericim ben de aynen senin gibi hissediyorum sanki yuzumun uzerinde bir agırlık varmıs hissi oluyor yuzumu yıkamazsam.
      Sevgiler tatlım :)

      Sil