15 Eylül 2013 Pazar

Bitenler Çope Gidenler # 4

Merhabalar.
Ayın 15'i olmasına ragmen bir bitenler yazısı yazmak istedim cunku bu urunleri İstanbul'da bitirdim ve bu aksam Antalya'ya donuyorum haliyle bunları da peşimden suruklemek istemedim. Gene ne yazik ki renkli kozmetik yok . 






Moos Yosun Ozlu Yuz Yıkama Jeli : Yazısını okumak icin tıktıktık. Aslında bunun icinde vardı bu ay sonuna kadar yeterdi ama İstanbul'a gelirken bavulumda anlayamadıgım bir sebeple akmıs azcık vardı kullandım bitti. Daha yazmadım ama papatyalısını da aldım.


Pantene 2 dk Etkili Maske : Yazısı icinn tıık. Yani pek bir marifetini goremedim gerci bu benim sacıma uygun degildim. Bir de ince telli saclar icin olanını deneyecegim tekrar almam.

La Roche Posay Effaclar Duo : Yazısını okumak icinn tıklamanız yeter. Bu kreminde aman aman ozelligini goremedim Bioderma sebium serisi bir kac tık daha onde bence. Elimde 1 adet daha var bitince belki tekrar alırım cunku surekli aynı markayı kullanınca etkisini kaybettigini dusunuyorum.


Purederm Kopuk Maske : Bu maskeler her bitenler yazısında var . Yazısını okumak isterseniz buraya tıklamanız yeterli. Bu maskeler cok cok guzel. Surekli alıyorum stokluyorum yedekliyorum. Tekrar tekrar alacagım.

Down Under Naturals Argan Yaglı Sampuan : Ben ne yazik ki bu sampuanı begenmedim. Testerlar bitsin diye arada kullanıyorum . Buyuk boyunu almam.


Nuxe Aroma Perfection Masque Thermo Actif  : Bu maske de tester bir urundu . Yuzunze surdukten sonra ısı etkisi ile cildinize peeling yapıyor ve derinlemesine temizlik vaad ediyor. Bu paketi 2 kez kullandım cildim aydınlandı berraklaştı ve yumusacık oldu ama nedense Nuxe urunlerinde yogun cok yogun parfum kokusu var. Bunun kokusu da babamın tras kopugu gibi kokuyordu aynı. O yuzden buyuk boyunu almam. 

7 yorum:

  1. Fotoğrafların boyutunu çok büyük bırakmışsınız yazınız okunamaz derecede kaymış karışmış. Bİr göz atın isterseniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracigim tesekkur ederim . Dun yaziyi hazirlarken resimler yuklnmedi gozukmustu arka arkaya yuklemistim :)

      Sil
  2. Bitenler yazılarını keyifle okuyorum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cok keyif alıyorum bitenler ve alışveriş yazılarından canım. Senin de begenmene cok sevindim :))

      Sil
  3. Nuxe markasını denemek istiyorum inş.çok param olunca denerim birgün canım,az öz bitmiş iyi bitmiş dolsun yeniler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım o yenileri doldurmak istemiyorum stokları eritmek istiyorum ama bendeki hesap dısarı cıkınca carsıya uymuyo :))

      Sil