14 Eylül 2013 Cumartesi

The Body Shop Sac Parlatıcı

Merhabalar.


Bugun gene bir sac urunu ile karsınızdayım. Konugumuz ise The Body Shop'un Hindistan Cevizi yagı iceren sac parlatıcısı . Bu sac parlatıcıyı cok ozur diliyorum ama hatırlayamadıgım bir blogger  arkadaşımın yazısı uzerine merak edip almıstım.

Bakalım The Body Shop bu urun hakkında neler demiş : 


Bu aslında sac bakım urunu degil gordugunuz gibi hatta Body Shop'un sitesinde sekillendiricler arasında . Saclarınızı tercihen sekillendirdikten sonra bu urunu az miktarda uyguluyorsunuz .( Ben saclarıma cok fazla sekillendirici uygulamıyorum ama uyguladıgım zamanlarda bu urun vazgecilmezim oluyor.) Kıvamının katı gozukmesi sizi korkutmasın elinize alıp ovaladıgınızda gayet guzel yayılıyor ama dozunu kacırısanız ne yazik ki saclarınız yapıs yapıs gozukebilir. 
Kullandıktan sonra saclarınız gercekten parlıyor ama bu parlama kesinlikle yaglı bir parlama degil saglıklı hos bir parlama.

Bir de  aksam sacımı yıkaycaksam arada saclarımı nemlendirip bu kremi suruyorum gun icinde saclarım parlak gozukuyor , elektiriklenmiyor , kabarmıyor hatta sacları sertleştirmemesi de cok guzel bir ozellik. 

Eger saclarınız mat ve donuk ise saclarınızı yormayacak aksine parlatacak ve ustune sekillenmesine katkıda bulunacak bir urun alıyorsanız tavsiye ederim. 


Urunun indirimsiz fiyatı 17 lira ve 50 gr. Gramajı az gibi gozukse de emin olun sizi uzun sure idare edecek bir urun.  

6 yorum:

  1. benim saçlarım ne yapsam hep kuru güzel yorumlarınız için teşekkürler dikkate aldığım bi ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edacıgım guzel bir urun cansız mat sacların varsa begenecegini dusunuyorum :)

      Sil
  2. Etkisi kalıcı mı yoksa 2-3 saat sonra geçiyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bengucugum ben saclarımı gun asırı yıkıyorum. Bu urunu kullanıp sekillendirdigimde birdahaki yıkamama kadar o parlaklık saclarımda kalıyor :)

      Sil
    2. O zaman koşup bir tanede ben alacağım :)

      Sil
    3. Bengucgum alırsan senin yorumlarını da merakla bekliyor olacagım ve bunu " Tüm saç bakım ürünleri ve aksesuarlarında 2. Ürün %50 İNDİRİMLİ!" the bodu shop'un sitesinde buldum belki bu urunde de geceerlidir yanında baska bir sey daha alabilirsin :)

      Sil