5 Eylül 2013 Perşembe

Essence Goz Kalemi #02 Hot Chocolate

Merhabalar.



Bugun sizlere uzun zamandır severek kullandıgım Essence'in kahverengi goz kaleminden bahsetmek istiyorum. Hatta bu kalemden daha once nasıl bahsetmedim bilmiyorum. Gozumun altına veya icine kalem surmuyorum . Kalemleri sadece gozumun ustune eyeliner gibi surmek icin kullanıyorum. Kahverengi kalemi de daha soft , dogal bir makyaj istedigimde kullanıyorum. 


Kalem her zamanki kullandıgım kalemler gibi asasnorlu bir yapıda  Ben kalemleri liner olarak kullandıgım icin asansorlu olmaları benim icin en kullanıslısı oluyor.  Surumu kolay , yumusak bir yapısı var, rengini kolayca veriyor , surdugumde gun icinde akma dagılma yapmıyor ve gozumde oldukca guzel dayanıyor. Begenerek kullanıyorum.  Kahverengi kalem arayısındaysanız denemenizi tavsiye ederim. Fİyatı 5 tl .

4 yorum:

  1. standında hiç bulunmuyor ne yazık ki.. :/ güle güle kullan tatlım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa gercekten mi tatlım. Rossmann'a da bak arada orada bulbilirsin belki :)

      Sil
  2. ben alınca bayıldım :) 2 tane de yedekledim hatta belki koleksiyon kalkarsa satıştan diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende 2 tane bitirdim cok memnundum ama Rival de Loop kalemlerinden de cok memnunum. Su an Flormar kullanıyorum daha dogrusu kullanacagım . Umarım memnun kalırım :)

      Sil