6 Eylül 2013 Cuma

Watsons Menthollu Dudak Balmı

Merhabalar. 
Bugun sizlere guzel bir dudak balmından bahsetmek istiyorum. 


Bu dudak balmını itiraf etmeliyim ki sırf menthollu oldugu icin almıştım. Yapısı katı parmagınızı ustunde gezdirince yumusuyor ve oyle suruyorsunuz. Gerci bu sekilde parmak daldırıp uygulama yapmayı hijyenik bulmasamda bu balm bitene kadar kullanacagım .
Nemlendirmesine gelince kurumus  dudakları guzelce yumusatıyor verdigi menthol ferahlıgı ise cok cok hos . 



Uygun fiyatlı bir dudak balmı arıyorsanız tavsiye edebilirim. Balm 10 gr ve 4.99 lira . 

8 yorum:

  1. Bende bunun ballısı var ve hayıflanıyorum neden mentollüsünü almadım diye :)hiç bal gibi kokmuyor çünkü. Bir dahakine bunu alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim tatlım guzel bir balm bu cunku be menthollu olusunu da hissettiriyor:)

      Sil
  2. kış gelirken almak gerek :) gerçi antalyada geçtiğimiz 2 gün ellerim dudaklarım rüzgardan hep kurudu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya Edacım cok ruzgar varmıs babam da soyledi bana . O kadar mı kotuydu ruzgar :)

      Sil
  3. Bende ballisi vardi bitirdim aslinda cok begendim ama parmak olayindan sikayetci oldugumu yazimda da belirtmistim. Gecenlerde pastel fircalisini cikarmis bunlarin sesimi duymuslar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa evet bende pastelinkileri cok merak ediyorum . Bu biterse bir ara onlardan alacagim . Hatta bayramda guzel indiirm olursa o zamanda alabilirim :)

      Sil
  4. Watsons'ın mentollü lip balmı mı varmııışş :O Çok almak istedim şimdi. Mentole ayrı bir zaafım var çok seviyorum :-D Güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveett tatlimm var veee mentol konusnda benim de zaafim var ozellikle mentollu dudak urunleri cok hos oluyor :)) tesekkur ederimm canimm :)

      Sil