6 Eylül 2013 Cuma

Bioblas Yavas Uzayan Saclara Ozel Sampuan

Merhabalar.
Daha once hic sampuan yazısı yazmadım . Nasıl yazılır anlatılılır tam olarak da bilemiyorum ama bunca zamandır kullandıgım bu sampuanı yazmasam olmazdı. 


Bu sampuanı gecen sene Ekim ayında cok merak ederek almıstım . İlk kullanmaya başladıgımda da korkumustum ya saclarımı sertleştirirse ya agırlık yaparsa filan diye ama kullanınca hic oyle olmadıgını gordum. Bu sampuan sacları sertleştirmiyor ben krem kullanmasam da sacımın yapısı geregi sıvı sac kremi kullanıyorum ama kullanamadıgım durumlarda da saclarım guzelce acıldı. Kokusu da cok hos hatta kalıcı da. 

Buraya kadar her sey iyi guzel peki ya sacların uzamasına katkıda bulunuyor mu ?
Bence kesinlikle evet. Saclarım dalgalımsı kıvırcıkmısı haliyle cogu zaman kendi boyunu gostermiyor uzun olsa da ayrıca cok sık duzleştirme işlemi de uygulamıyorum. Bu sampuanı kullanmaya başlamadan hemen once saclarımı duzleştirmiştim tesadufen  . sampuanı kullanmaya başladım ve bir kaç ay sonra tekrar duzelştridigmde arkadaşlarımdan " saclarına ne yapıyorsun , cok uzamıs , nasıl uzadı ? " soruluarını aldım. Annem de surekli sacımın uzadıgını dile getiriyor ayrıca. Oyle yogun dokulme sorunu yasamıyorum ama bu sampuanı kullandıgım donemlerde diger sampuanları kullandıgım donemlere gore daha az sacım dokuluyor. 

Sizlere de tavsiye ederim.Ben 2 şişe bitirdim bu sampuandan . Surekli aynı urunu kullanınca etkisini azalttıgını dusundugum icin su an baska bir sampuan kullanıyorum ama 3. ve 4. şişem yedekte beklemekte.  400 ml sampuanı 10-13 lira arasında bir fiyata bulabilirsiniz . Hatta bazen yanında Bioblas'ın hediyeleri de oluyor .

6 yorum:

  1. Benim de çok sevdiğim bir şampuan bu. Ama uzun süre kullanmaktan hem saçlarım alıştı hem de kepek yapar oldu. O yüzden bir kaç ay başka ürün kullanmaya karar verdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kepek yapmadi ama gercekten bir sure sonra sac alisiyor :)

      Sil
  2. ah bioblas,bioblas.bir zamanlar benim dökülen saçlarimin kurtarici kahramani.gördügümde saygiyla selamlarim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi tatlım kesinlikle cok guzel. Arada baska sampuanlar denemek istesem de korkuyorum ::))

      Sil
  3. Saçlarım özellikle yazın güneşten sonra ip gibi uzuyor ve her tatil dönüşü kestirmek zorunda kalıyordum. ama Bioblas sarmaşık özlü şampuan ve ayrıca bakım kremini kullanmaya başladıktan sonra yalnızca ucundan aldırdım ve sanki daha çabuk uzadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene cok sevindim Adsız. Bioblas'tan bende cok memnunum ama sanki sac kremi yetersiz gibi geliyor bna :)

      Sil