6 Eylül 2013 Cuma

Rimmel London Asansorlu Goz Kalemi

Merhabalar. 
Bugun gene bir goz kalemi yazısı ile karsınızdayım. Ve bugun ki kalemimi Rimmel London exaggerate eye definer ve 261 noir rengi.


Bu kalem her zamanki gibi asansorlu bir yapıya sahip. Kalemin arkasında ucu kalınlaştıgında inceltmek icin bir acacak ve dumanlı makyaj yapmak , kalemi dagıtmak icin bir sunger bulunuyor. 


Surumu guzel , yapısı yumusak ve gercekten siyah bir kalem. Ben surmedim ama annem de aynı kalemi kullandıgı icin sordum ne yazik ki goz icine suruldugunde akma yapıyormus ama diger kalemler kadar fazla degilmiş. Ben ise goz ustume suruyorum ve dagılma akma yapmıyor gun icinde idare ediyor ama aksaşma dogru rengi soluklaşıyor.

Tekrar alır mıyım? %50 indirim donemlerinde alabilirim hatta yanında maskara ile olan setleri almak daha mantıklı benim icin. Fiyatı 12 lira. Rimmel London urunlerini Watsonslarda bulabilirsiniz.

8 yorum:

  1. bende hem içinde hem dışında kullanıyorum çok memnubnum ıkı tane bitirdim. Ama fiyatı bu markaya göre bana fazla geliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende katiliyorum sana mervecigim. O yuzden %50 indirim donemlerinde almayi tercih ederim . Daha ucuz ve guzel markalar da var ama tabki :)

      Sil
  2. Merhabaa seni mimledim :) http://pudrakokulu.blogspot.com/2013/09/mimlendim-2.html

    YanıtlaSil
  3. bu fiyata değmez o zaman essence in asansörlü kalemleri daha iyi.. alma bi daha kuzum kıyma parana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım yaaa beni de dusunurms :)))canım aslında %50 indirimle yada rimel yanında hediye olarak cok iyi ama boyle biraz fazla evet. Essence dısında golden rose ve rival de loop kalemlerde guzel tatlım .

      Sil
  4. Bana da kuzenim hediye etmişti bu üründen çok severek kullanıyorum. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yavrumm sende gule gule kullan . senin begenmene de sevindim. opuyorummmm :)

      Sil