22 Eylül 2013 Pazar

Minik Bir Yakınış

Merhabalar. 
Normalinde blogumda bu tarz yazılar yazmak istemiyorum fakat sizlerle paylaşmak istedim. 2 gun once internette bakınırken Lancome'un Dreamtone isimli yeni bir urun cıkardıgını gordum ve urun oldukca ilgimi cekti. Cunku Koyu lekeler , cilt tonu esitsizligi ve renk duzensizliklerini giderdigini vaad ediyordu . Bir de kendi sitesinden bir form doldurup cıktısını aldıgınız takdirde Lancome satıs noktalarından 5 ml deneme boy urunu alabiliyordunuz. Bende formu doldurdum cıktısını aldım ve en yakınımdaki Lancome satıs noktasına gittim. Sansıma benim gittigim magaza da Lancome'un kendi uzmanlarından biri oldugunu soyleyen bayan vardı hatta bu urun icin İstanbul'da 3 gun egitim aldıklarını soyledi. Deneme boy urunu sordugumda ise boyle bir urunun olmadıgı uretilmedigini soyledi. Ya egtime gittigini soyleyen bu bayanın bu deneme boy urunden haberi yok , ya gercekten deneme boy urun yok yada her zamanki gibi calısanlar deneme boy urun vermek istemiyor. Bu durum hosuma gitmedi cunku Lancome gibi dunyaca unlu buyuk bir firma da bu sekilde karmasalar olması hos degil. Yani ya deneme boy urun yok biz bosu bosuna form dolduruyoruz ya urun var calısanlar vermek istemiyor yada egitimini aldıgını soyleyen bayanın bu urunden haberi filan yok .  Aslında buyutulecek uzerinde konuşulacak mevzu degil ama ciddi anlamda almayı dusundugum bir  urundu fakat cildimde reaksiyon olusturup olsturmayacagını bilmeyerek bir urune de 250 lira odemek istemedim kim ister ki ? 

16 yorum:

  1. hmm bak ben kızdım şimdi bu duruma!! Lancome TR ye mail at bence tatlım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haksız mıyım ama canım ya . Ortada karmasık bir durum var . Normalinde onemsemezdim ama ciddi ciddi almayı dusundugum bir urun merak ettim ama hic denemeden gidip bir urune de 250 lira veremem yani . Hassas bir cildim var sivilce yapabilir , alerji yapabilir diye minik boyunu deneyeip begenirsem buyugunu alırım diye dusundum :)

      Sil
  2. Başka bir lancome satuş noktasına gidip oradan sorsaydın acaba onlar ne diyecekti

    YanıtlaSil
  3. Canım Merhabalar, ben 24 yaşındayım ve cildim pürüzsüz olduğu halde hassas ve cilt tonu eşitsizliği güneş lekeleri vardı. Şuan %80 kadar cilt tonum eşitlendi ve lekelerim de hafifledi. Bunun için sana çok hesaplı bir ürün önermek istiyorum.Avon'u bu konuda hafife alıyorlar ancak Anew Clinical serisindeki serum benim hayatımın serumu oldu. Kışında genics gece kremi aynı şekilde etki etmekte. Anew ürünleri ile ilgili bilgim konusunda kendimden emin konuşuyorum. Annemde 35+ serisini kullanıyor bebek gibi cildi var. Kullanmak istersen daha işine yarayacak bilgi verebilirim. Sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım. Bahsettigin serumu bende merak etmiştim ama cilt bakım rutinimde dermokozmetik ve buyuk markaların urunlerini tercih ediyorum :)

      Sil
    2. Rica ederim. Benim de bu markaya güvenmedeki tek nedenim annemin yıllardır kullanıyor olması şimdiye kadar bir zararını görmedik eğer fikir değiştirirsen 1 serum da etkisini görürsün zaten 2. yi almana gerek kalmaz :)

      Sil
  4. Bu durumu kesinlikle Lancomum kendisine bildirmelisin, hatta gerekirse Yurtdışındaki merkezlerine yazmalısın. Bu durumları hafife almamalıyız çünkü vaad ettiklerini yapmıyor oluyorlar ve müşterilerini kaybediyorlar. Ben böyle durumlarda kesinlikle çekinmeden gereken yerlere bildirim yapıyorum ve hakkımı kazanmaya çalışıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turkiye sitelerine aynen buraya yazdıgım gibi hatta biraz daha detaylı magaza adı vererek mail attım ama geri donus olur mu olursa ne sekilde olur emin degilim . Ama senin de yorum yapıp desteklemen cok mutlu etti beni .Buyuk bir firmanın bir urun icin bu kadar reklam yapıp vaadler verip bunları karşılamaması gercekten hoş degildi . Bende genelde hakkımı aramaya calısanlardanım ama bakalım bunu sonucu ne olacak.

      Sil
  5. Lancome da Loreal gibi bozdu galiba,müşteri iletişim kaliteleri sıfır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bozmamıştır Yasemincim. Bakalım mailime cevap gelecek mi bekliyorum zaten bir gelişme olması durumunda burada guncelleme yapacagım :)

      Sil
  6. Malesef bizim ülkemizde bu sektörde çalışan kızlarımız tabir yerindeyse çok ukala ve haddini bilmez. Genelde elimizde tester yok, şu yok bu yok. Ürünleri bence evlerine götürüyorlar eşe dosta dağıtıyorlar. Şikayet ettiğin iyi olmuş sonucunu bekliyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonucla ilgili birazdan bir yazı yazacagım canım :))

      Sil
  7. Birde dünyaca ünlü markalar olacaklar .Güzelliğin g'sini,kozmetiğin k'sini anlamayan tipleri koyuyorlar galiba .Birde herşeyi biliriz havasında olurlar .250 liralık ürününde testerı olmaz mı canım .Denemek,ona göre almak isteyen illa ki olacaktır .Bencede ilgili yerlere ilet bu durumu .

    YanıtlaSil