23 Eylül 2013 Pazartesi

Isana Med Deodorant

Merhabalar.

Bugun sizlere Rossmann'larda bulabileceginiz Isana'nın Med Deodorantını tanıtmak istiyorum . Oncelikle belirtmek isterim ki bu urun alerjen madde , alkol ve alüminyum icermiyor.  Daha onceki yazılarımda sizlere deodorantlara , roll onlara ve stick deolara alerjim oldugunu soylemiştim. Bu urun benim degil sevgilişkomun ama sizlere yazısını yazmak istedim nedenine gelince bende olan alerjinin aynısı onda da var . O da deodorant , roll on , stick deo kullanamıyor . Bir gun biz Rossmann'da gezerken o bu deodorantı gormustu ve uzerinde med ve ulrta hassas yazdıgı icin merak edip almıstı hatta bana da al demişti ama ben riske girmek istememiştim. Aldıktan sonra uzun sure kullandı bende bir kac kez test ettim kendim. Cok hafif saf bir kokusu var .Ter kokusunu oneleme konusunda basarılı ama herkesin vucudu farklı bazı insanlar yogun ter kokar insanlık hali bu ama bizim ikimizde de boyle bir sorun yok sadece onlem amaclı kullanıyoruz bu urunleri. 

Ve en onemlisi alerji yapmıyor gercekten yapmadı yani. Hatta bu bitince sevgilim tekrar almayıp rexona kullanmıstı ama alerji yapınca bir Rossmann gezisi sırasında hemen yenisini alıversi. Bu urun unisex bir urun ve gercekten basarılı. Alerji yapmayan uygun fiyatlı alüminyum icermeyen  deodorant arıyorsanız tavsiye ederim. Fiyatı 5 tl :=)

4 yorum:

  1. fiyatı gerçekten uygunmuş, denemek lazım

    YanıtlaSil
  2. aaa süpermiş bu kuzum elimdekiler bitince bunu da denemem lazım :)

    YanıtlaSil