23 Eylül 2013 Pazartesi

Essence Me & My Ice Cream Allık

Merhabalarr.


Bugun sizlere Essence'in Me & My Ice Cream koleksiyonundan krem allıgı tanıtmak istiyorum. 
Koleksiyon urunleri su an Gratislerde 3.75 lira oldugu icin yazısını one aldım ki merak edenler varsa tukenmeden edinsinler diye. 

Allgın rengi cok canlı dursa da suruldugunde cok dogal bir goruntu veriyor. Yapısı kremsi ve katı gozukse de parmagınızı azıcık gezdirdiginizde cok rahat uygulanıyor. Ben kendime uygulamadım daha oncede dedigim gibi yuzume makyaj urunu surmuyorum rahatsız oluyorum ama  anneme kullandık biz ve durusu  gercekten cok cok dogaldı. Yuzunde makyaj urunu olmamasına ragmen 3-4 saat yuzunde kaldı 


Eger merak ettiginiz bir urunse ve dogal bir gorunum istiyorsanız koleksiyon tukenmeden almanızı oneririm.


Allık tanıtma konusunda pek basarılı degilim ama fiyatı bu kadar uygunken yazmak istedim. 

11 yorum:

  1. Kuzum çok tatlı bu bende çok almayı istemiştim ama şuan yok gittiğim gratislerde miller aşermiş resmen :/ güle güle sürüştür o tatlı yanacıklarına <3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım hepsine ugra bak belki bulursun. Bunu anneme almıstık bende farını alıcaktım ama o an almadım pişman oldum :))

      Sil
  2. Alıp almamak arasında kalıp almamıştım renginden emin olmadığım için.. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebegim bulursan al bence rengi cok dogal duruyor cunku boyle canlı canlı durmuyor :)

      Sil
  3. bunun regngini gördugumde çok hoshlanmisdim.canim neden kozmetik kullanmiyorsun ?yashin az mi yoksa.ben fondeteni disari özel bir yer için kullanirim ama nemlendirici ve allik hafif uygularim.basarilar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20 yasındayım ay garip oldum canım 1 hafta sonra 21 olcam kozmetik kullanmamaın nedeni rahatsız etmesi. Yanaklarıma bir sey surdugum zaman yuzumde agırlık hissediyorum baskı varmıs gibi o yuzden kullanmıyorum . Kozmetik derken renkli kozmetik kullanmıyorum aslında ama nemlendiriclerim ozellikle gunes koruyucum yaz kıs vazgecilmezim . Rengi de cok tatlı gercekten :))

      Sil
  4. İçindekiler sim mi yansıma mı tam bilmiyorum ama sırf onlar yüzünden almamıştım bu allığı, şimdi de mağazalarda kalmamış :)) Güle güle kullan allık çok güzel görünüyor! ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım cok guzel gercekten ama sim yok icerisinde hatta cok cok dogal duruyor az miktarda alınıp yayıldıgında :))

      Sil
  5. yüzüne makyaj ürünü süremiyorsun mu( kelime fail :D ) ? ozaman neden kozmetik blogu açtın dermezlermi adama ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet devrik bir cumla olmus . Benim derdim fondoten pudra aydinlatici allik gibi urunlerle . Cilt bakimima ayri bir ozen gosteriyorun hatta ;))

      Sil
    2. hmmmm :) makyaj ürünü süremiyorum diyince, sanki hiçbirşey sürmüyormuş far falan gibi anlaşılıyor. bende sıvı fondoten yada sıvı ürünler kullanmayı sevmem. bıcık bıcık hissederim. hemde yapyağlı cildim o sıvı fondoteni bir güzel kusar, saçıma kıyafetime telefonun ekranıne herbir mübarek yer fondoten+yağ karışımı birşey olur. fondoten kullanacağım zamanalr hep pudralı/mineral fondotenlere elim gidiyor :)

      Sil