2 Ekim 2013 Çarşamba

Cekiliş Sonucu

Merhabalar. 

Dun blogumdaki minik cekilişin son gunuydu bugun ise sıra  geldi kazananı acıklamaya. 

Cekilişe katılan kişi sayısı 64 iken gecerli katılımcı sayısı 56 oldu. Ek haklarla birlikte toplam 153 katılım gerceklesti. 


Kazananı Random.org ile belirledim. 
Ve kazanan 16 numara ile B.Bilge.  
Kendisine mail atıyorum ve 2 gun icinde geri donus yapmazsa ne yazik ki cekilişi tekrar etmem gerekecek. 

Katılan herkese cok tesekkur ediyorum .

Buraya tıklayarak videosunu izleyebilirsiniz.


 



3 yorum:

  1. Ben bu çekilişi kaçırmışım :) artık kısmet bir daha ki sefere.
    Takipteyim, bende beklerim bloğuma http://kadinlaraaozel.blogspot.com/
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende geliyorum bloguna. Bir sonraki cekilişe katılırsın umarım :)

      Sil
  2. Görmek ve şenlenmek için çok geciktim! Çok teşekkür ederim, çok mutlu ettiniz beni Balböceği:) Bilgilerim iletildi.

    YanıtlaSil