3 Ekim 2013 Perşembe

Yves Rocher Alışverişi #20

Merhabalar. Nasılsınız ?


Bugun sizlere baslıktan da gorulecegi uzere Yves Rocher'den yaptıgım alısverişi gostermek istiyorum.

Yves Rocher'in sac bakım yagı ile ilgili cok guzel yorumlar okumustum ve kendisini alınacaklar listeme eklemiştim. Dogum gunum geldigi icin Yves Rocher'den gelen ve 400den fazla urunde 1 alana 1 bedava kampanyası oldugunu belirten mesaj uzerine magzanın yolunu tuttum. 
Merak ettigim yagdan 1+1 kampanyası ile 2 tane almıs oldum . Bir de ustune hediye olarak dus jeli mi roll on mu istersiniz dediklerinde dus jelini tercih ettim ama keske dus jeli bu seriden degil de Dunya Bahceleri serisinden olsaydı . 
Bu 3 urune toplamda 19.90 lira odedim. Sadece bir yagın indirimsiz fiyatının bu kadar oldugunu dusunursek oldukca karlı bir alışveris oldu. 

Bu arada yagın indirimsiz fiyatı 19.90 lira iken su an indirim oldugu icin fiyatı 15.90 lira.

14 yorum:

  1. Güle güle kullan kuzucum. Saç yağıda duş jelide çok güzel bence....

    YanıtlaSil
  2. inanmıyorum gercekten supermıs. Dogum gunum yaklasıyor üyeleriyim zaten bakalım. :) Ama fransz malı oldugu ıcın benı hep tereddute sokuyor ıste.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepcim uyeleriysen eminim senin icin de ayni kampanya olacaktir :) fransiz mali olmasi neden tereddute sokuyor ?

      Sil
  3. Ay canım biliyorsun saç bakımı özel ilgi alanıma giriyor :D Kullan memnun kalırsan mutlaka bana da yaz ;) Fiyatı inanılmaz uygunmuş doğumgünü olan herkese bu indirim var mı ki acaba benimde az kaldı da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum canımm bilmez miyim :) Kullanıp yorumlarımı yazacagım tatlım . Dogum gunu kampanyası kartı olan herkese dogum gunu ayı boyunca var :)

      Sil
  4. Bu arada doğumgünün ne zamandı tatlım? Yeni yaşın kutlu mutlu musmutlu olsun inşallah öpücükler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlııımm cok tesekkur ederim . Dogum gunum dundu :)

      Sil
  5. iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  6. Ben de doğum günümde aynılarını almıştım :) Ben memnun kaldım umarım sen de kalırsın. İyi ki doğdun :)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan. Bende çok merak ediyorum sac bakım yagını yorumlarını merakla bekliyorum. :)

    YanıtlaSil