3 Ekim 2013 Perşembe

Yardım Eder Misiniz ?

Merhaba 

Bu yazımda sizden birazcık yardım istiyorum. Peeling ve maske olarak kullanılan temizleyicilerden  almak istiyorum . Su an Garnier kullanıyorum memnunum ama degiştirsem mi kararsızım ve cok urun oldugu icin ne alacagımı da bilmiyorum. Bu sekilde olmasa da begendiginiz peelingleri benimle paylaşır mısınız ?
Siz bana Loreal , Diadermine , Neutrogena , Garnier , Nivea markaları arasından hangi urunu onerirsiniz 
?
Not : Cildim normalden karmaya donuk yanak bolgem de hassas ama bu urunleri sadece t bolgeme uyguluyorum. Burnumun ustunde cok hafif siyah nokta sorunum var. :)

18 yorum:

  1. Benim tercihim clınıque markasından yana. Diadermine olabilir ama seçim yapacak olursak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ozellikle bu markalardan birini istiyorum cunku elimde cok cok sahane bir peeling olan Dermalogica skin prep scrub var zaten. Dusta kullanmak icin uygun fiyatlı bir urun arıyorum :)

      Sil
  2. canım önce cilt tipini belirtirsen yardımcı olmamız daha kolaylaşır her marka her cilt tipi için uygun ürün çıkarmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begumcum cok haklısın tatlım onu da belirttim :)

      Sil
  3. Ondan bendede var tatlım,garner kil içerikli olandan,çok severek kullanıyorum ama süngerle sürtüyorum yüzüme tanecikleri istediğim kadar sert olmadığı için.Bende almıcam tekrar onu ama yüzü aydınlatması temizlemesi süperdi hatta gene alırım dıyordum ama bitmek bilmiyor :D Diadermine peelingini yada neutgenanın peelingni alıcam .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım ben peeling olarak degil maske olarak kullanıyorum o urunu hic bastırmadan surup bekleyip dusa duruluyorum memnunum da ama hep aynı urunu kullanmak istemedigim icin degistirmek istiyorum :)

      Sil
    2. bende kimi zaman peelingden sonra bekletip maske olarak kullanıyorum canım, 1 taşla 2 kuş misali hehe :D çamur maskem var hazırda oyüzden çok nadir kullanıyorum maske yerine.haklısın işte insan sıkılıyor birde ya ml çok çünkü :(

      Sil
    3. Canım ml hakkında ben kucuk diyemeyecegim cunku genel olarak cilt urunlerinin ml i hemen hemen aynı ama evet bir sure sonra farklı urunler denemek istiyor insan :)

      Sil
  4. Canım yazdığın markalardan sadece Neutrogena pembe greyfurt serinin peelingini kullanmıştım sanırım. Ben uzun zamandır Vichy nin peelingini kullanıyorum çok memnunum krem şeklinde detaylı yazısı da var blogda bir gözat istersen ;)
    http://beautybooop.blogspot.com/2013/09/vichy-purete-thermale-arindirici-krem.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım Vichy'nin peelingi de guzelmis ama elimde zaten dermokozmetik bir peeling var ben sadece dusta uygulamk icin uygun fiyatlı bir urun alıyorum. Senin onerdigin peelinge elimdeki bitince bakacagım ama cunku etkileri guzelmis ve fiyatı da uygun:)

      Sil
  5. canım benim cildim de seninki gibi sadece peeling özelliği olan ürünler ciltteki yağ oranını arttırıyor ve karma ciltlerde gözenek açılmasına neden oluyor. bunun yerine haftada 2 gün uygulamak şartı ile yüz temizleme fırçası alabilirsin günlük kullandığın temizleyiciyi onunla uygularsın. yok illa peeling alacağım diyorsan loreal in hem mavi /pedli clean perfect serisinin peelingi ni de temizleme jelini de alabilirsin hem uygun fiyatlı hemde karma ciltliler için. bunlar dışındada bir peeling düşünüyorsan eğer temizleme jelli peelingler tercih etmelisin. siyah noktalar için fırça daha iyi bir çözüm oluyor bence ve toniklemek de çok önemli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begumcum valla cok tatlısın sen :) Aslında yuz temizleme fırcam da yuz temizleme pedim de var . Sadece maske seklinde urunlerden almak istiyorum cunku bu tarz maskelerin etkileri cok fazla degil ben sadece dusta kullanıyorum. Birde benim cildim normalden karmaya donuk ama hic bir zaman t bolgemde parlama sorunu yasamadım.:)

      Sil
    2. canım benim o zaman çözümü basit:)) alıyorsun aktardan 50 gr yeşil kil gül suyu ile karıştırıp sürüyorsun yüzünee :)) eğer hazır bir ürün tercih edeceksen de killi olmasına dikkat etmelisin bence:) pierre f. in de maskesini tavsiye ediyorlar benimde almayı düşündüğüm bir ürün kendisi değerlendirmekte fayda var
      oreo seven kız bak neler anlatmış:))
      http://oreosevenkiz.blogspot.com/2013/06/pierre-f-estheticians-formula-gentle.html

      Sil
    3. Merak ettim tatlım bu urunu. Daha once Nazik soyucu maskesni kullanıp memnun kalmıstım aslında :)

      Sil
  6. Garnier benim tercihim bi ara bende değiştirmek istedim 2 ürün denedim pişman oldum :)

    YanıtlaSil
  7. Garnier'i ben de severek kullanıyorum. Bunun dışında bir dönem Clean & Clear'ın ürününü kullanmıştım. İçinde mentol olduğu için cildimi çok iyi ferahlatıyordu. Tanecikli bir ürün olmadığı için de tahriş sorunu falan yaşamadım hiç. Temizleme jeli olarak adlandırılıyor ama aynı Garnier gibi maske olarak da kullanılabiliyor. Şurda da eskiden yazdığım bir yazı var bakmak istersen; www.makyajsayfam.blogspot.com/2012/05/clean-clear-3-u-1-arada-temizleme-jeli.html
    Ben naçizane fikrimi söyledim, beğenecek misin bilemiyorum :) İnşallah aradığın gibi bir ürün bulabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım guzel yorumun icin cok tesekkur ederim :) Etkilerini gayet guzel yazmıssın bu urune bakacaım bebegim :)

      Sil