4 Ekim 2013 Cuma

Pantene Boyalı Saclar İcin Serum

Merhabalar.


Bugun sizlere Pantene'in boyalı saclar icin onarıcı sac bakım serumundan bahsetmek istiyorum.
Bu serumu Ramazan Bayramı oncesinde almıstım ve o zamandan beri duzenli bir şekilde kullanıyorum . Artık yorumlarımı sizlerle paylaşmalıyım diye dusundum.
Pantene'în serum ile ilgili neler dediklerine bir goz atalım :


Sisesi gayet guzel kullanışlı ama ne kadar urun kaldıgını gorememek hosuma gitmedi pek. Kokusu klasik Pantene kokusu ve guzel ustelik kalıcı da . Serumun kıvamı ise oldukca akıskan bu yuzden cabuk tüketebileceginiz bir serum. Kıvamının akıskan olması nedeni ile sacta agırlık , yaglandırma yapmıyor ve yapıs yapıs bir his bırakmıyor. Etkilerine gececek olursak sacları cok guzel yumusatıyor. Kırıklar konusunda bence onarıyor ama ben duzenli serum kullandıgım icin kırık sorunu yasamıyorum fakat bu urunun korudugunu ve yeni kırık olusturmadıgını soyeleyebilirim .

Ben alırken indirimdeydi ve fiyatı 3.9 liraydı. Stok yapıp 3 kutu almıstım ama sıkıldım nedense. Mucizevi olmasa da guzel bir urundu . İndirimde uygun fiyatlı bulursanız sans verebilirsiniz.

8 yorum:

  1. Denenebilitesi var :) Bir ürünü alıp bir kere denedikten sonra yazanlara cin ifrit oluyor, senin gibi uzun vadede denedikten sonra yorumlayan blog yazarlarına da büyük saygı duyuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkur ederim guzel yorumun icin. Bende aldigim urunleri uzun vadede kullanip yorumlarini yazmaya calisiyorum cunku 1 hafta 10 gunde etkilerini tam olarak gormek imkansiz.makyaj urunlerinde bile ayni seyi dusunuyorum ben :)

      Sil
  2. bu ürün bizdede var annem için almıştık ama garibim bekliyor bitmedi bi türlü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edacım bence kullanın ve bitirin guzel bir urun :)

      Sil
  3. Gene indirimde cosmetica da :)

    YanıtlaSil
  4. Bende yeşil renkte olanı denicektim ancak Rossmann'da kalmamıştı :/ Güle güle kullan bu arada seni mimledim yapmamışsan veya yapmak istersen diye :) http://misspoine.blogspot.com/2013/10/benimle-ilgili-20-gercek-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim. Seve seve yaparım tabiki :)
      Watsons indirim yaparsa belki orda bulabilirsin :)

      Sil