8 Ekim 2013 Salı

Gratis Alışverişi #23 ve Loreal Skin Perfection Serum

Merhabalar. 
Cuma gunu Rossmann'a gittigim zaman Gratis'e ve Eczaneye de ugrayıp bir seyler hatta bir sey aldım her iki yerden de .



Carsamba gunu alışverişe cıktıgımda Gratis'de Loreal'in yeni cıkarmıs oldugu Skin Perfection Serum'u gorunce cok merak ettim. İlk gordugum anda bu serumu  Lancome Dreamtone'a cok benzettim . Aklımı celdi alsam mı almasam mı kararsız kaldım almadan cıktım ve internette yabancı bloglarda ufak bir arastırma yapınca kullananların memnun kaldıgını gorunce almaya karar verdim. 4 Ekim Cuma aksamı da kullanmaya başladım ve kullandıkca yorumlayacagım bu urunu sizlere bakalım nasılmıs diye.


Daha sonra Bioderma puanlarımı kullanmak icin bir eczaneye gidecektik ve Markantalya'nın icindeki eczaneyi tercih ettik. Bizimle o kadar  guzel ilgilendiler ki anlatamam . İcten ve samimilerdi. Biobonus puanlarım ile erkek arkadaşıma Bioderma Sensibio Forte aldık cunku cildi traştan sonra tahriş olup kuruyup kızarıyordu . Bakalım memnun kalacak mı ?

Neyse eczanede  Neostrata urunleri ile ilgili konusuyorduk ki bana gordugunuz bu minik tester urunu verdiler denemem icin ayrıca erkek arkadasıma krem almamıza ragmen ona da Isıs pharma 'nın hassas ciltler icin kreminin testerını verdiler . İlk defa bir eczanede boyle guzel bir yaklaşımla karışlastık.Biz talep etmeden kendileri bize tester urun verip guzel sekilde ilgilendiler. 

4 yorum:

  1. Bu serinin en çok bb kremi merak ediyordum ama testerı yoktu. Cildime açık tonunun koyu gelmesinden endişe ettiğim için de almadım:/ Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tester bende goremedim hic ama seri guzele benziyor. Daha goremedim ama goz kremi de gelir umarım :)) Tesekkur ederim :)

      Sil
  2. Lorealin gündüz bakım kremini aldım bugün, ambalajı çok şık olmuş, serumunki de öyledir :) Serum konusunda kararsız kalmıştım, en kısa zamanda ürün hakkındaki yorumlarını bekliyorum :)
    Güle güle kullan :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sende gule gule kullan gunduz kremini. Umarım memnun kalırsın. Serumun ambalajı cok hos ve ben bakınca Lancome Dreamtone'a benzettim hafif şişe tasarımını. Acıkcası o yuzden aldım .Su an kullanıyorum yakın zamanda bir on yazı yazmak gibi bir niyetim var zaten :)

      Sil