7 Ekim 2013 Pazartesi

Haftanın Favorileri - Sık Kullanılanları #3

Merhaba
Haftanın ilk gunundeyiz ve ben pazatesi sendromu yasıyorum nedense . Umarım haftanız guzel ve mutlu gecer.
Bugun 3. yazdıgım haftanın favorileri- sık kullanılanları yazısı ile karsınızdayım. Bilmiyorum bu yazı dizisi hosunuza gitti mi ? 
Bakalım ben bu hafta en cok neleri kullanmısım :)
Loreal Volume Million Lashes : Loreal rimeller genel olarak zaten favorim. Bundan cok memnunum yazısını yakın zamanda yazmayı dusunuyorum ama rimel swatchlamada iyi degilim nasıl olacak bu iş emin degilim .

Loreal Super Liner Carbon Gloss : Bu eyelineri yeni kullanmaya başladım ve şu an goruslerim oldukca olumlu . Begenerek kullandım. Yazısını yazmak icin erken biraz daha kullanıp yorumlayacagım .

Rimmel London Concealer : Bunun yazısını yazma vaktim artık geldi .İndirim oncesinde yazmak gibi bir niyetim var .

Essence Far Bazı : Bu baz elimdeki 2 bazdan biri . Diger Rival De Loop ama onu daha kullanmaya başlamadım . Bundan cok memnunum .Eger baz arayısı icerisindeyseniz uygun fiyatlı aynı zamanda goz kapagının rengni eşitleyen bir baz arıyorsanız dusunmeden alın derim.  Yazısı icin tıktıktık.

The Balm Gloss : Bu gloss'un yapısına , dokusuna , kokusuna , verdigi hisse bayılıyorum. Tavsiye ederim yazısı icin tık

Nivea Vişneli Dudak Nemlendiricisi : Dudaklarım nedense cok kuruyor o yuzden kullanıyorum memnunum.

Bu hafta canım pek far kullanmak istemedi. Kullandıgım zamanlarda bunları kullandım .
Golden rose'un bu iki farını karıstırıp kullandıgım. Kahverengi tek basına koyu geldigi icin boyle kullanmak daha iyi oldu.  Acık renk olan 102 numara yazısı icin tıklamanız yeter
Koyu renk olan ise 210 numara yazısını yazacagım.

Ve Gabrini Terracotta pudra 02 numara . Bunu far olarak kullanıyorum . Yazısını yazacagım.

Onumuzdeki hafta urunlerde degişiklik yapacagım hep aynı urunleri gormekten sıkıldınız biliyorum . 

8 yorum:

  1. Loreal rimeeel <3 aşk onlar aşk!! ama fiyatları yüzünden yollarımızı ayırdık aşkımız bitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben cok memnun oldugum icin bir turlu ayrılımıyor yollarımız arada baska rimeller de deniyorum ama :))

      Sil
  2. Su niveanin shine serisini hala denemedim inanamiyorum kendime...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım aslında pek bir numarası yok . Orta seviyede nemlendirmesi var bir de guzel hafif renk veriyor. Ben bunun mat serisini cok begeniyordum :(

      Sil
  3. Ben favoriler yazılarını sevıorum canım .Hem birden fazla ürünü görebiliyoruz artısını eksısını öğrenıverıyoruz :) loreal rımel hiç denemedım denemek istiyorum elımde 10 tane kadsr rimel var,tabi onları bitirmem gerek önce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım begenmene cok sevindim. Loreal rimelleri de denemeni kesinlikle tavsiye ederim :)

      Sil
  4. Essence far bazı sevenler toplansın!! :)))

    YanıtlaSil