7 Ekim 2013 Pazartesi

Mimlendim : Blogger Bulusması

Merhaba .
Sevgili arkadasım Beauty Booop beni blogger bulusması mimi ile mimlemiş. Kendisine beni unutmadıgı icin cok tesekkur ediyorum ve hemen mime geciyorum .



Blogunuzun Adı ?

***Balbocegi ile Kozmetik

Hangi ilde yaşıyorsunuz ve semtinizi söyler misiniz? 

***Yılın cogunlugunu Antalya/Konyaaltında geciriyorum ama sık sık İstanbul / Anadolu yakasına da gidiyorum. 

Blogger buluşmalarına katıldınız mı? 

***Ne yazik ki hic katılmadım ama olursa kesinlikle katılmak isterim.

Bulunduğunuz ilde bir blogger buluşması olsa katılmak ister misiniz?

***Kesinlikle isterim.

Sizce bir blogger buluşması etkinliği nasıl olmalı?

***Sıcak bir kahve eşliginde cay da olabilir hoş sohbetli , bol kahkahalı , eglenceli , birbirimzle rahatca tanısıp kaynasabilecegimiz , guzel arkadaşlıklar kurabilecegimiz sıcak bir etkinlik olmalı bence . 



Bende Ceyda'yı ,
Sebnem'i      Mimliyorummm :))))

12 yorum:

  1. Teşekkürler bebek !!
    Bi çok kişi tarafından mimlenmek ne hoş bir duyguymuş :)
    En kısa zamanda yapacağım .Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. http://nilsulinindunyasi.blogspot.com/2013/10/yeni-bir-mim.html cevapladııım=)

    YanıtlaSil
  3. oyy oyy oyy kuzum beni mimlemiş :) antalya da bizden başka blogger yok sanırım kuzum biz 2 kişilik bir buluşma ayarlayalım bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bir de Eda var benim bildigim kadarıyla başka da yok :) Evet kuzum biz ayarlayalım guzel bir buluşma ikimiz :))

      Sil
  4. Sen beni hiiç unutmuyorsunn ♥ :) Çok çokk teşekkür ederim hemen yapıyorum ♥♥

    YanıtlaSil
  5. Cevaplar için teşekkürler canım :) İnşallah bu mim sayesinde geniş çaplı bir buluşma ayarlanır tanışıp kaynaşırız ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım. Ben cok tesekkur ederim benı mimledigin icin.:))

      Sil
  6. hemen yapıyorum ben de bu mimi :)

    YanıtlaSil