24 Nisan 2013 Çarşamba

Golden Rose Silky Touch Pearl Far


Merhabalar .
Bugun sizlere Golden Rose Silky Touch Peal Farla ilgili izlenimlerimi aktarmak istiyorum. Bendeki numarası 102 .Gordugunuz gibi dogal tonda bir far ve hafif ısıltılı . Isıltılı derken yanlıs anlamayın simli degil sedefli ve 2.5 gr. Ben bu tonlarda far kullanmayı cok sevdigim icin bu urunu gorunce almaya karar verdim. Hafif tozutma yapabiliyor bu far ama cok fazla degil etraf batmıyor yani. Kalıcılıgına gelecek olursak gun icinde sizi idare edebilir tabiki far bazı kullaıldıgında etkisi artacaktır fakat ben far bazı kullanmiyorum bunu belirtmek isterim. Swatchlarda goreceginiz uzere far sarı alt tonlu aydınlatıcı olarak kullanmaya da uygun gibi geldi bana. Uygun fiyatlı , sedefli far isterseniz sans verebilirsiniz. Ben memnunum birkac rengini daha almayi dusunuyorum hatta.  Fiyatı da 6-8 lira civarında.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder