23 Nisan 2013 Salı

Pantene Dogal Sentez Sac Serumu


 Merhabalar.Oncelikle tum cocuklarin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Cocuk Bayramini kutluyorum :)
Bugun sizlere bir sac bakim urununden bahsetmej istiyorum.  Pantene Dogal Sentez Guclendirici Sac serumu. Bakalim Pantene bu urun hakkinda neler soylemis.

Gordugunuz gibi yeniden yapilandirmayi , ipeksi yumusaklik kazandirmayi vaat ediyor . Her ne kadar sac serumu dese de bu urun durulanmayan sac bakim kremi gibi. Sac urunlerini cok sevdigim icin bu urunu de 2.90 liraya gordugum icin denemek icin hemen aldim hemde 2 sise bırden . Bu sise bitmek uzere o yuzden rahatlikla yorum yapabilirim. Tek basina kullanmadim daima sac serumlarim ile kullandim bu kremi saclarim da hep yumusak oluyor bu yuzden ama fazla bir etkisi  yok bence.  Saclarinizin yumusayip guzel kokmasini istiyorsaniz ( ki kokusu cok guzel ) bu urunu alabilrisiniz. Benim saclarim kuru , yaglandirma , agirlastirma yapmadi. Normal fiyati 10 lira civarinda pahali degil ama bence o fiyati da haketmiyor.Cunku sacları yumusatip guzel kokmasi disinda bir artisi yok gibi onun yerine sac serumu kullanmanızı oneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder