22 Nisan 2013 Pazartesi

La Roche Posay Toleriane




Merhabalar. 
Bugun sizlere La Roche Posay Toleriane arindirici yikama kreminden bahsedecegim ama oncelikle sunu belirtmek isterim ki herkesin cilt yapisi farkli bana iyi gelen urun size iyi gelmeyebilir , size iyi gelen bir urun ise bana iyi gelmeyebilir. O yuzden bu yazciklarim benim kisisel goruslerim ve yorumlarimdir. 
Bakalim urun ne ise yariyormus .


Benim cildim normalden karmaya donuk ve hassas. Sirf hassasiyetinden dolayi sivilceye meyilli o yuzden urunlerimi dikkatli seciyorum. Hassas ciltler ve akneye meyilli ciltler için olan urunleri birlikte kullaniyorum.  Bu urunu de nemlendiricisi ile birlikte kullaniyorum. Urun kremsi yapida ve gordugunuz gibi karmadan yagliya donuk hassas ciltler icin . Ben yaklasik olarak 5 aydir kullaniyorum bu yikama kremini ve bitmek uzere artik . Kullandigim sure boyunca hic bir zararini gormedim. Duruladigimda cildimi hafifce gerdi  ama havluyla kuruladigimda gerginlik filan kalmadi. Fondoten , pudra , allik kullanmadigim icin makyaj temizleme konusunda nasil bir fikrim yok ama makyassiz yuzumu bununla yikadigimda temizlendigini ferahladigini hissediyorum. Gıcır gıcır oluyor cildim . Kopuren urunler sevenler icin bir eksisi var her ne kadar kopurterek kullanin desede cok fazla kopurmuyor . Ben seviyorum bu urunu ,  bitmek uzere oldugu icin de uzgunum. Tekrar almayi dusunuyorum ama fiyatı bir yuz temizleme urunune gore biraz fazla geldigi icin emin degilim. Bu arada fiyatı 39 tl ve 125 ml . Sizin onerebilceginiz yuz temizleme urunu var mı ? Yardimci olursaniz cok sevinirim. 

2 yorum:

  1. bu bütçeni aşıyorsa niveanın papatya özlü bebek şampuanı süper temizliyor cildi :) içeriğinde papatya özü olduğu için sivilcelere de etkili. La rochede, fiyat olarak en uygun yer dermobakım ben genelde ordan alıyorum. Sydnet temizleme jeli kullanıyorum o da hem hassas ciltler için hem de bebek ve çocuklarda bile kullanabilecek yapıda. Ama fiyatı yüksek diyorsan cildimiz için bütçe ayırıp almalıyız diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim onerilerin icin butcemi asmiyor ama bir yuz yıkama jeli icin de biraz fazla. cildim icin zaten ozenli urunler kullanmaya dikkat ediyorum . dermoabakıma da bakacagım .

      Sil