21 Ekim 2013 Pazartesi

Loreal Skin Perfection Advanced Correcting Serum #1

Merhaba.
Umarım guzel bir hafta gecirirsiniz. 

Bugun Loreal'in yeni cıkarımıs oldugu ve ulkemizde yavas yavas raflarda yerini almaya başlayan Skin Perfection Serum hakkında bir on yazı yazmak istedim. Bu serumu Gratis'de gezerken gordum ve hem vaatleri hem de itiraf etmek gerekirse Lancome Dreamtone'a olan benzeriligi ile dikkatımı cekti. Sise tasarımının renklerin uyumunun sahane oldugunu soylememe gerek yok herhalde. Su tatlılıga guzellige bakar mısınız ?


Cogunlukla Bioderma urunleri kullanamama ragmen merakıma yenip dusunup bu serumu aldım.  

Serumun vaatleri : Gozeneklerin gorunumunu hafifletmek , cilt tonunu eşitlemek , kusursuz bir cilt yuzeyi saglamk. 

Serumun yapısı ise ne cok sıvı ne de cok katı . Sedefli parlak bir gorunumu var. 





Tam anlamı ile yorum yapabilmem icin erken ama bir on yazı hazırlamak istedim. 
5 Ekim'den beri sabah ve aksam olmak uzere gunde 2 kez bu serumu cildime uyguladım.İlk defa surdugumde , 5 dakika sonra elimi yuzumde gezdirdigimde yumusacık kadife gibi bir his bıraktıgını farkettim .

 Nemlendirmesi bana yeterli geldi ve ekstra bir nemlendirici kullanmadım ki cildime etkilerini tam anlamıyla gorebileyim . Sadece sabahları gunes kremi ve dustan cıktıgımda gerginlik hissediyorsam haftada belki 2 defa Bioderma Hydrabio  kullandım . İlk aldıgım zamanlarda acaba sivilce -akne olusumuna neden olur mu soruları aklımda gaziyordu ama komedojenik degildir ve hassas ciltler de kullanabilir ibaresi icimi rahatlatıyordu. 

Kullandıgım sure boyunca cildimde herhangi bir sivilce veya akne olusumuna yol acmadı . Gozenekler konusunda etkisini soylemek icin erken ama cilt tonumun daha dengeli ve cildimin daha aydınlık , parlak oldugunun farkındayım . Hatta annem de dahil olmak uzere cevremden bir cok kişiden " Gozde yuzune ne yapıyorsun , ne kullanıyorsun ? Bir parlaklık aydınlık gelmiş. Cok guzel gozukuyor " sozlerini duydum . Su an icin bu serumdan oldukca memnunum ve su an ki izlenimlerime gore de kesinlikle tavsiye ediyorum. Serum 30 ml ve yanılmıyorsam 29.5 lira ama  %25, %30 indirimleriyle daha uyguna alabilirsiniz. Ben Gratis'ten 22.5 liraya almıstım. İlerleyen zamanlarda gelişmeleri sizlerele paylaşacagım. 

70 yorum:

  1. indirimden almadığıma pişman olduğum ürünlerden biri neyse yılbaşına bakarım artık diyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Indirimde bulursan almani oneririm . Guzel bir serum cunku :)

      Sil
  2. Kutu ve tasarım bana lancome gibi geldi. İyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lancome ile gercekten cok benziyor canim tasarimlari :)

      Sil
  3. nemlendirci vaadimi veriyor canım çok anlamadım ben bunu,yaş sınırlaması varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim hayir nemlendirmeyi vaat etmiyor. Cildi kusursuzlastirmayi vaat ediyor ama bir cok krem serum gibi surdugumuzde nem de veriyor. Ciltten cilde degisir tabiki benim cildim normalden karmaya donuk ve bu nem bana yeterli geliyor ama yetmeyenler icin serumdan sonra nemlendirmeyi arttirmak icin ayni serinin nemlendiricisi oneriliyor. Yas sinirlamasi ve 20 li yaslarda baslayip 30 larin baslari icin uygunmus:)

      Sil
    2. ozaman sonucu merakla bekliyorum balım,bakalım serumlar etkilimi ciltte.zaten ciltlerimiz genç dahada güzelleştirip yumuşacık yaparsa olumlu yorumların olursa alırım denerim.

      öpüyorumm:-**

      Sil
    3. Ben de yaş sınırlamasını sorucaktım ama yüzümü seruma alıştırmasam iyi olacak, daha erken benim için :) İnşallah olumlu etkisini hemen görebilirsin ♥♥

      Sil
    4. Canım yasın icin erken degil bence. Bende 21 yasımdayım ve guzelce kullanıyorum cunku anti aging hic bir etkisi yok bu serumun o tarz urunleri yasım genc oldugu icin ve simdiden cildimi alıştırmamak icin kullanmıyorum . Bu serum da 20-30 yas icin uygun zaten :))

      Sil
    5. Aa tamamdır o zaman ben de indirimde yakalarsam bir bakayım nasılmış :)

      Sil
    6. Bak canım bak . İndirimde bulursan kacırma bence :)

      Sil
  4. Gratise girdiğimde şu aralar gözüme direk çarpan ürünler Skin Perfection serisi . BB kreminden çok memnun kalmadı bloggerlar ama serum ve kremini beğeniyorlar. Bende almayı düşündüm şimdi sende etkisi bu kadar güzel olunca :) Peki yağlandırma düzeyi nasıl? sivilcelendirmese bile bazen yağlandırabiliyor böyle ürünler. Bu arada bende mim'in var canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim cildim normalden karmaya donuk ve hassas o yuzden her kremi kullanamiyorum ama hic bir zaman da parlama sorunu yasamadim. Arada bir yazin sabahlari kaltigimda t bolgemfe parlama olusurdu. O yuzden yaglanma konusunda pek yorum yapamam ama cildime ekstra bir yaglilik yapmadi . Mim icin tesekkur ederm canim. En yakin zamanda cevaplayacagim :)

      Sil
  5. ben de tam bunu merak ediyordum.emegine saglik.canim bir sorum olacak.lorealin nemlendirici kremleri bende bir az kasinti yapmishdi.normalden kuruya dönuk ,hassas ciltliyim.yani parfum gibi mi kokuyor yoksa saf bi kokusumu var?bir de sivilcem falan da yok yani sorunsuz kullana bilirmiyim?tesekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim yardimim dokunduysa mutlu olurum :) benim de cildim hassas ve inan her kremi kullanamiyorum . Bunu da cok merak ettigim icin aldim yoksa Biodermalarim benim vazgecilmezlerim. Cildim hassas olmasina ragmen bende herhangi bir soruna yol acmadi ve uxerinde hipoallerjeniktir yazisi da var zaten. Kokusu var ama cok hos hafif saf bir koku bu ve kalici da degil buram buram parfum de kokmuyor . Sivilcen yoksa bence kullanabilirsin hatta normalden kuruya donukse bu cildine nem vermek icin yeterli gelmezse nemlendiricisini de ek olarak alabilirsin ki o da su bazli bir kremmis :)

      Sil
    2. sag ol bilgilendirdigin için:)

      Sil
  6. gerçekten çok benzetmişler
    benim de cildim çok hassas şu an yanıyo yanaklarım o derece
    ben de indirimde düşünebilirim kendilerini
    gerçi temiz içerikli ürünlerden yanayım ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende birazcık benzetmelerine kaldım ama Loreal ve Lancome aynı catı altında firmalar oldugu icin ikisinin hemen hemen aynı anda cıkması tesaduf degildir herhalde diye dusundum :))
      Gecmis olsun yanaklarına ne oldu ve benim cildim de hassas ama bir etki olusturmadı . Temiz icerikliler insanın icini rahatlatıyor ama garip bir şekilde benim cildim dogal icerikli urunlerle anlaşamıyor ...

      Sil
  7. zaten lancome dreamtone'a dupe gösteriliyor ama yarı dupe yani fiyatıyla beraber formülü de biraz sulandırılmışı :) dreamtone kadar hızlı etki alınamasa da onun kadar iyi iş görüyor. ben de nemlendiricisini kullanıyorum ve gerçekten ekstra yağlanma/parlama vs yapmıyor. çok güzel bir ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nemlendircisinden memnun kalmana sevindim. İkisi de aynı firmanın urunu oldugu icin ve aynı zamanda cıktıgı icin asagı yukarı aynı olacagını dusunmustum :)

      Sil
  8. Lancome genifiuqe serumun muadili loreal youth code serum; dermo genesis de sanırım visionnaire serumun muadili; bu serum da dreamtone muadili olabilir.içeriklerine bakmak lazım.Mesela youth code serumun içeriği genefiuqe serumdan daha iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genesis gercekten vivionnarie'e benziyor. Fakat Visionnaire'de cilt tonunu esitleme gibi bir ozellik de bulunuyor bildigim kadarıyla. Lancome ile bunun karsılastırmalı yazısını yazmayı dusunuyorum bu hafta icerisinde bakalım.Gerci ben visionnaire ile bunu da benzettim ozelliklerini duydugumda. Tek fark Visionnaire kırısıklıklarla da savasıyor :)

      Sil
  9. Balbocegi severek okuyorum sizi bu loreal skin perfect hakkında yeni yorumlariniz varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız tesekkur ederim okudugun icin. Ozur dileiyorum gec cevap verdigim icin sınavlarım nedeni ile blogumla ilgilenemiyordum. Yeni yorumlarım su an icin yok . Fakat Lancome Dream Tone ile karsılaştırma yazısı yazmayı dusunuyorum :)

      Sil
  10. bende bugün aldım serumu indirimli haliyle 20 tl ye aldım şimdi uyguladım bakalım düzenli uygulamaya çalışıcam (genelde uygulayamam ama:) benim sorunum özellikle cilt rengindeki eşitsizlik ve gözenek . umarım iyi gelir kokusu hoşuma gitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırsınız. Bende cilt tonu eşitsizliginden ve gozenek sorunundan şikayetçiydim su an cok severek kullanıyorum bu serumu. Fakat boyle urunlerde duzeli kullanım cok onemli. Duzenli kullanmadıgınız surece ne yazik ki istediginiz etkiyi goremeyebilirsiniz. :)

      Sil
  11. bende bugün aldım indirimli 20 tl ye cilt rengimde sorun var eşitsizlik gözenek problemide var bi umut aldım bakalım umarım iyi gelir kokusu çok hoşuma gitti düzenli kullanmaya çalışıcam bakalım pek uygulayamam ama bakıcaz artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sarang.
      Cok ozur dilerim gec cevap yazdıgım icin buyuk olasılıkla gozumden kacmıs yorumun. Kokusu hos gercekten ve duzenli kullandıgında ben etkisini gorecegini inanıyorum :)

      Sil
  12. sadece nemlendirici kullansak sonc alir miyzx

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Zehra.
    Nemlendiricisini kullanmadıgım icin ne yazik ki bir fikrim yok ama sadece nemlendiricisinin kullanmaktansa sadece serumu kullanıldgında daha iyi sonuc alınacagını dusunuyorum. En iyi sonuz elbette ki set halinde kullanıldıgında alınır ama.

    YanıtlaSil
  14. 16 yaşındayım aldım da kremi bilmiyordum 20 yaş için uygun olduğunu kullansam sorun olur mu acaba?

    YanıtlaSil
  15. 16 yaşındayım aldım da kremi bilmiyordum 20 yaş için uygun olduğunu kullansam sorun olur mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Nurselicigim.
      Canım ben kullanmamanı tavsiye ederim. Daha cildin eminim cok tazedir , canlıdır. Bir de ustune boyle bir yas sınırlaması koyduklarına gore gercekten yasın icin uygun olmayabilir. Onun yerine cilt sorununa gore baska urunler kullanabilirsin . Hatta sana oneride bulunabilirim istersen :)

      Sil
  16. 19 yasındaym kullanabilirmiyiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adsız ,
      20 ile 19 arasında cok bir fark yok ama emin degilim . Cilt tipin nasıl , uygun olur mu bilemedigim icin tam bir sey diymeyecegim :)

      Sil
  17. Ben 19 yasindayim cildim hassas kullanabilirmiyim ? Zaten ekim ayinda 20 olucam ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt tipinizi tam olarak bilmedigim icin ne yazik ki yorum yapamam :)

      Sil
  18. Kuru ve sivilceli 😢 bugün kullandim kremle serumu etkisinide gördüm cildim yumusadi 😁

    YanıtlaSil
  19. Merhaba, ben 17 yaşındayım cildim normal karma arası öyle çok sivilceli falan değil ama yanaklarimda kızarıklıklar ve çok büyük olmasa da gözle görünen gözenekler var skin perfection kullansam sorun olur mu yada urun önerebilir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Deliah Men, Skin perfection serisinin üzerinde 20 yaş ve üzeri diye belirtilmiş bu yüzden kullanmanı çok önermem. 17 yaş çok genç bir yaş , cildin eminim ki şu an çok tazedir. Yanaklarında ki kızarıklık hassasiyetten mi kaynaklanıyor kılcal damar sorunundan mı emin olamadım ama gözeneklerden önce kızarıklık sorununu çözmek daha doğru olur. Eğer hassasiyetten kaynaklanan kızarıklığın varsa veya kılcal damar sorunun varsa gözenekler için kullandığın ürünler cildindeki kızarıklığı arttırabilir. Bu yuzden dermokozmetik bir nemlendirici kullanmanı öneririm. Cildin hakında tam bilgi sahibi olursam ona göre tam bir ürün önerebilirim.

      Sil
    2. Tesekkur ederim geri dondugunuz icin :)
      Daha önce gittiğim bir cildiyeci biodermanin temizleme ürününü önermişti. Bioderma sebium al correcteur renkli nemlendirici sini kullansam ? Yüzündeki kizarikliklar kirmiziya kaçacak kadar çok değil allığı fazla kaçırmış gibi :) ve öyle doğuştan olan bir şey. Ara ara gözüme batiyor sadece

      Sil
    3. Rica ederim ne demek :)
      Sebium al correcteur daha cok yüzeysel problemlerle , pürüzlerle ve aknelerle savasıyor bildigim kadarıyla. Yine de renkli olması kesinlikle artı. Gözenekler içinse sebium pore refiner ürünü var. Eğer gözeneklerin çok yoğunsa ona bakabilirsin. Bence bu yaşta dermokozmetik de olsa renkli bir ürün kullanma cildine. Daha çok taze ve kendni toplayabilecek bir yaşta cildin. Herşeyden önemlisi de yazz kış mutlaka güneş koruyucu kullanmanı öneririm. Avene, La Roche benim beğendiğim kremler arasında üstelik gözeneklerin görünümü yoğun durmuyor bu kremleri kullanınca :)

      Sil
    4. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  20. merhaba ben 23 yaşındayım cildim karma bir yapıya sahip ayrıca gözeneklerim belirgin ve hassas daha önce baska ürünler denedim verim alamadım loreal paris skin perfectionun serisini denemek istiyorum tavsiyelerınız nedir ayrıca yasım uygunmudur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adsız. Benim cildim normalden karmaya dönük ve ciddi anlamda hassas. Benim cildimde herhangi bir reaksiyona sebep olmadı.Gözenekler için almayı düşünüyorsan pek memnun kalmayabilirsin. Geniş gözenekleri hiç bir kozmetik ürünün 0 a indireceğini düşünmüyorum. Gözenekler için istiyorsan dermokozmetik ürünler denemenni tavsiye ederim. Skin Perfection serisi 20 yaş ve üzeri için uygun bu yüzden yaşına sorun yaratmayacaktır.

      Sil
    2. tesekkur ederim balböceği bırsey daha sormak istiyorum dr.baumann adında bı urun kullanıyorum sımdılık pek bır degişikliğini görmedim bu ürün hakkında düşüncelerinizi öğrenebilirmiyim ayrıca bu üründen memnun kalmadığım için loreal paris skin perfectiona gecmek istiyorum sizce ne yapmalıyım

      Sil
    3. Rica ederim Adsız ne demek :)
      Dr.Baumann ürünlerini daha önce görmüş fakat incelememiştim. Sizden duyunca incelemeye çalıştım. Sitesinde baktığımda güzel ürünlere benziyordu , ne kadar süredir kullanıyorsunuz bilemiyorum ama cilt ürünlerinden tam verim alabilmek için en az 28 gün boyunca düzenli kullanmak geekiyor.
      Dr. Baumann ve Loreal skala olarak çok farklı ürünler fakat cildin beklentileri de farklı oluyor.
      Eğer denemek istiyorsan indirim döneminde serumunu alarak başlayabilirsin. Ben kremini çok beğenmemiştim çünkü hatta kullanamadım bile ama serumu başarılıydı. Şu an elimde çok fazla ürünüm olmasa büyük olasılıkla tekrar da alırdım . :)

      Sil
    4. dr. baumannın urununu kullanalı yaklasık 1 ay kadar olucak baya pahalıda bir ürün :) bütçeyi aşıyor yani :) suan elımde jeli toniği ve güneş kremi var zaten güneş kremini daima kullanmam gerekiyormus fakat bu urunun bır kotu yanıda bu ürün harıcı baska bırsey kullanamıyorsunuz kullanıldıgı takdırde urun işe yaramıyormus ayrıca gunes kremı cok kotu parlatıyor cıldımı arkadaslarım bıle soyluyor bu durum cok rahatsız edıcı acıkcası bu arada ben loreal paris skın perfectionun serısını alcam eger baslarsam daha iyi olur değilmi serisi :) bu urunu bırakmam ıstıyorum

      Sil
    5. şuda var loreal paris skin perfectionun göz altı kreminide kullanmak istiyorum yani set olarak alıcam insallah :) sabah erken saatlerde kalkıyorum yanı çalısıyorum göz altım şiş yorgün cansız görünüyor bu yuzden düşüncelerınız nedır bunuda öğrenmek istiyorum galıba sizi soru yağmuruna tutuyorum k.bakmayın bılıncsızce bırsey yapmak ıstemıyorum :)

      Sil
  21. balböceği ben loreal paris skin perfectionun serisini almaya karar verdim deniycem fakat nasıl kullanıcamı bilmiyorum bana bunun hakkında bılgı verırmısınız serum , cilt kusurlastırıcı krem , bb krem ve yorgunluk karsıtı göz kremını alıcam nasıl kullanmam gerek bılgı verırsenız sevınırım cok tesekkur ederım ayrıca ılgınız ıcın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adsız ,
      Geç dönüşüm için özür dilerim.Yardımcı olmak beni mutlu eder ne kusuru hatta daha detaylı sormak istediklerinizi balbocegiilekozmetik@gmail.com adresimden bana ulaşarak da sorabilirsiniz. Çok daha hızlı dönüş yapabilirim mailinize. Dr. Baumann ile ilgili söylediğin şey garip geldi. Markayı satan uzmanın size bilgi vermesi sanırım o şekilde olmuş . Bir markanın tüm ürünlerini kullanmak zorunda değilsin. Markanın bir ürünü çok iyi gelirken diğer ürünü gelmeyebilir. Bu yüzden sanırım satış stratejisi ile öyle yaklaşmış ki bence çok yanlış.
      Skin Perfection göz kremi kapatıcı etkili bir krem bu yüzden gündüz kullanım için uygun. Gece için kullanmak doğru olmaz hatta geceleri daha yoğun bakım yapan kremler öneririm. Yaşınız genç ise uygun fşyatlı ürün alıyorsunuz Loreal'in genç ciltler için uygun olan kremini beğenebilirsiniz .

      Yüzünüzü temizleyip tonikledikten sonra geceleri kusursuzlaştırıcı serumu sürüp 15-20 dakika sonra cilt kusursuzlaştırıcı nemlendiriciyi sürebilirsiniz.
      Gündüzleri de cilt kusursuzlaştırıcı serumu kullanım yine 15-20 dakika sonra bb kremi ve göz kremini kullabilirsiniz. Eğer bb kremin içerisinde güneş koruma faktörü yoksa mutlaka güneş koruyucu kullanmanızı öneririm. Bir de belirtmek istediğim bir nokta var, Skin Perfection serisinin bb kremi pek beğenilmemişti. BB krem yerine renkli bir güneş kremi de alabilirsiniz:)

      Sil
  22. cok teşekkür ederim geç yazmanız hiç önemli değil sorularımı cevapsız bırakmıyorsunuz çok teşekkürler ...dr.baumann ürünü alırken aynen satan kişi bana öyle söyledi ..ben 23 yaşındayım bu zamana kadar yüzüme fondaten, kapatıcı nebılım bb krem hiç kullanmadım özel günler hariç cildimi beğeniyor he
    rkez ama ben beğenmiyorum :)göz altım mor sabah kalktığımda cok kötü görünüyorlar yanı yorgun sankı yaslılar gıbı :) ona karsı almak istiyorum göz kremını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım satıcı garip bir strateji kullanmış.Tüm ürünleri almazsanız diye böyle söylemiş olabilir. Bahsettiğim gibi bir markanın tüm serisi cildinize iyi gelmeyebilir.
      Cildiniz düzgünse zaten kullanmanıza gerek yok .Ben hiç tercih edemiyorum bb krem , fondoten. Cildim nefes almıyormş gibi hisse kapılıyorum.
      Skin Pertection serisinin göz kremi renkli bir ürün kullabilirsiniz fakat yoğun şekilde kapatacağını sanmıyorum. Göz çevreniz sizi çok rahatsız ediyorsa bir concealer alabilirsiniz.:)

      Sil
    2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  23. Meraba , ben bugun yeni aldim loreal skin perfection serumunu .Yasim 20 ama ben 30 yas icin olani almisim sorun olur mu ? (Cildim normal -karma) Ben daha cok gozeneklerim icin almistim .Sabah aksam mi kullanicam ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adsız,
      Aldığınız hangi renk ambalaja sahip , eğer benim paylaştığım pembe değilse , anti aging bir ürün almış olmanız muhtemel. Eğer paketini açmadıysanız iade etmenizi öneririm eğer açtıysanız lütfen annenize veya başka büyüğünüze verin. Yaşınız çok genç olduğu için anti aging aktifler barındıran ürünlerden uzak durmalsınız.

      Sil
  24. haklısınız balböceği sanırım satıcıya etkılenmısım boyle yorumlamak aklıma bıle gelmedı acık cası :) göz altlarıma kapatıcı değilde giderici olarak önerebileceğiniz krem varmı (göz altı torbalarına ,morluklara )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duzgun beslenme , bol su tuketimi ve duzenli uyku ile minimuma indirebilirsiniz . Ben morluk soruni yasamadigim icin sadece yogun nem veren urunler kullaniyorum bu yuzden soyleyecegim urunu kullanmadim. Sadece okudugum yorumlardan memnun kalanlarin oldugunu gordum. The Body Shop'un c vitaminli kremi bu konuda basariliymis :)

      Sil
  25. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Elya ,

      Temiz içerikli ürün bulmak artık oldukça kolay Cyrene , lemongrass house bu markalardan . İçeriklerine bakarsanız oldukça temiz olduklarını görürsünüz kaldı ki ikisi de oldukça kolay ulaşılabilen ve uygun fiyatlı markalar.
      Ben sayfamda bildiğim , kullandığım ürünlerle ilgili yorumlarımı paylaşıyorum. Bu yüzden benim sayfamda reklam yapmanızı istemiyorum. İki yorumunuz da tamamen reklama dayalı olduğu için silmeyi tercih ediyorum.

      Sil
  26. merhaba balböceği loreal paris skin perfectionun içeri hakkında bilgi veririmisiniz parfümeri içerirmi birde sağlık bakanlığınca onaylanmısmıdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adsız,
      İçeriği hakkında bilgi derken neyden bahsettiğini pek anlamasam da sanırım sls, sles, paraben , silikon türevlerinden bahsediyorsun. Market kozmetik ürünlerinin çoğunda paraben , parfüm , silikon bulunuyor. Sls ve sles yüz temizleme jelleri , şampuan ve diş macunu gibi köpüren ürünlerde bulunuyor yanı kremlerde bulunmaz.
      Loreal zaten dünyaca ünlü oldukça büyük bir firma ve bu ürünleri milyonlarca kişi kullanıyor elbette bazı ciltlerde hassasiyet yaratması söz konusu olabilir .
      Sağlık Bakanlığı onaylaması büzüm ülkemizde pek doğru bilinmiyor ne yazık ki. Sokakta gördüğün " sağlık bakanlığı onaylı " yazan ürünlerden de uzak durmanı öneririm çünkü sağlık bakanlığının onaylama gibi bir durumu yok. Sadece Sağlık Bakanlığına ürünlerin bildirimlerinin yapılması gerekiyor. Az önce de belirttiğim gibi Loreal zaten köklü ve dünyaca ünlü bir firma bu bildirimleri elbette var. . Aksi takdirde zaten ülkeye ürünleri giremez çünkü bildirimlerini yapmak zorundalar.

      Sil
  27. merhaba balböceği sizinle konustuktan sonra gittim loreal paris skin perfectionun serumunu ve kremını aldım . dusuncelerımı yazmak istiyorum yaklasık bır 15 gundur kullanıyorum fakat serumu cok begendm krem hakkında aynı seyı soyleyemıycem hatta kremı kullanmayı bıraktım sadece serumunu kullanıyorum ve tavsiye ederım kesınlıkle . cildi cok güzel yapıyor pürüzsüz yumuşak onu kullandığım zaman cildime bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  28. merhaba bal böceği sizden bir konu hakkında görüşlerinizi almak istiyorum güneş koruyucu krem almak istiyorum ama bioderma ve solante güneş koruyucusu arasında karar veremedim hangisi sizce ? tesekkur ederim simdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adısz ,
      Solante ürünlerini hiç kullanmadım . Bioderma veya Avene ürünlerini ise rahatlıkla önerebilirim. Bir de Hamilton benim güneş korumasında en sevdiğim markalardan :)

      Sil
    2. merhaba bal böceği nasılsinız sizden bir ürün hakkinda bilgi almak istiyorum bana yardımcı olabilirmisiniz .la roche posay kremleri hakkında. şimdiden tesekkur ederim.

      Sil
    3. Merhaba Adsız ,Teşekkür ederim siz nasılsınız ?
      La Roche Posay benim severek kullandığım markalardan birisi . Üstelik fiyatları da oldukça uygun.Marka ise oldukça geniş segmentte ürün yelpazesine sahip. Hangi ürününü merak etmiştiniz?

      Sil
  29. Benim yaşım 16 bu ürün tam istediğim şeyleri vaad ediyor. Fondotwn kullanmak istemiyorum ne kullanımı da makyaja gerek kalmasın eşit tonu bi cilt için?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Feyza ,
      Üzerind 20 yaştan itibaren diye belirtilmiş o yüzden ben de kullanmanı önermem . Yaşın daha çok küçük boşuna cildini makyaj ürünleri ve bu tarz kremlerle yorma. Benim en büyük tavsiyem güzel bir temizleyici ve güneş koruyucu krem olur. Cildini temizlersen ve güneş koruyucu kullanırsan senin yaşın için yeterli bakım olur . :)

      Sil