22 Ekim 2013 Salı

Gene Alısveriş Yves Rocher # 26

Merhaba.

İstanbul'dan dun dondum ve artık blogu eski duzenine sokma vaktinin geldigini dusunuyorum . Cunku farkındayım bu aralar duzensizdi yazılarım ve cogu alışveriş yazısıydı. İtiraf etmem gerekirse alışveriş yazıları daha kolay oldugu icin onlara yuklenmiştim. Bu sıralar bu son alışveriş yazım. Aldıklarım var ama daha sonra yazacagım. Su an da inanın o kadar yorgunum ki baska yazı yazamadan dun yaptıgım alışveriş yazısını yazayım dedim. Bu arada yogunluktan Haftanın Favorileri Sık Kullanılanları yazısını da 2 hafta yazamadım ama bundan sonra yazacagım. 


Dudaklarım mevsimden , havalardan dolayı kuruyor . En son nemlendiricimi gripken kullandıgım icin kendisi ile vedalasacagız . Boyle pratik bir urunum yoktu diye dusunurken Yves Rocher'den alabilecegimi dusundum. Zaten benim kampanyasız 2.alışverişim olacagı icin Goz makyaj temizleyici de hediye edilecekti. 
Bende stick olarak Hydra olanını tercih ettim ve yanında makyaj temizleyiciyi de aldım. %20 indirim yapıldı ve 5.63 lira odedim bu guzelliklere. Oldukca karlı bir alışveriş oldu benim icin. 

Sizin bana onerebileceginiz guzel lip stickler var mı ? :) 

10 yorum:

  1. iyi günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan. Göz makyajı temizleyiciden çok memnun kalacaksın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. Çift fazlı temizleyiciler favorim zaten bunun hakkında da cok guzel yorumlar okudum. Umarım begeniriim :)

      Sil
  3. Bende bu göz temizleyicisinden alıcam bir sonraki alışverişimde. Waterproof göz makyajı ürünleri ne kullanırsam kullanıyım tam anlamıyla iyi temizlenmiyor. Tam gözüme kestirmiştim ki sen almışssın :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok saol canım. Ben sadece eyelinerimi waterproof kullanıyorum ama rimel konusunda cift fazlılar cok daha guzel cıkarıyor:)

      Sil
  4. güle güle kullan canım sende mi ortalarda yoktun :) ben halaaa yorgunum yazı falan yazamadım bloglarda oku oku bitmiyor yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım evet bayram nedeniyle İstanbul'a gitmiştim bende. Daha bende eski duzenime donemedim ya :)

      Sil
  5. Hoşgeldiiinn! Ben de 2 haftadır yoktum düzenli yazabilecek miyim bakalım :))
    Güle güle kullan cicilerini ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hosgeldinn. Cok sevindim seni gorunceeeeee . Yaz yaz yaz duzgun:)))

      Sil