24 Şubat 2016 Çarşamba

Bioderma Sensibio Eye Contour Gel

Merhaba.


1 gunluk aranın ardından yeni bir yazı ile karsınızdayım. Bugun ki konugumuz Bioderma'nın Sensibio serisinden olan bu goz kremi . Bioderma urunlerini ne kadar begendigimi ve guvendigimi sık sık dile getiriyorum . Bu kremi de o guvenle gonul rahatlıgı ile almıstım.



Bioderma'nın bu urun hakkında neler dedigine bakalım oncelikle : 

Hassas ciltler için özel olarak geliştirilen formülü sayesinde göz çevresinde oluşan torbalanma problemine karşı savaşır.
Hassas göz çevresini nemlendirir ve yorgun görünümünü engeller.
Soft focus pudrası ile kırışıklık görünümünün azalmasına destek olurken, Hyaluronik Asit içeriği ile göz çevresini nemlendirir, Enoksolon ile rahatlatır.
Anti-enflamatuar etkisi sayesinde enflamasyona karşı anında etki eder ve uzun süre kalıcılığını korur. Cildin tolerans seviyesini yükselterek dış etkenlere karşı daha dayanıklı hale gelmesini ve daha az duyarlı olmasını sağlar.
Sensibio Eye Contour Gel'in torbalanma giderici ajanları şişkinlik azaltmaya yardımcı olur. Göz çevresindeki ince çizgileri en aza indirir.
Eşsiz bir makyaj tabanıdır ve alerjik reaksiyon gösterme riski en aza indirgenmiştir.
Kontakt lens kullanıcıları için de uygundur.



Bu tarz tuplu ambalajlardan hoslanıyorum kullanım kolaylıgı saglamasının yanı sıra hijyenik olması da onemli bir artı. 

Oncelikle soylemek istiyorum ki 21 yasındayım goz cevremde bir sorun yok sadece hepimizin basına gelebilmesi mumkun olan duzensiz uykudan kaynaklanan solgunluk yasıyorum. Bu kremi almadaki oncelikli amacım kuruyan goz cevremi nemlendirmesini saglamak ve goz cevremdeki solgunlugu en aza indirgemekti. 

Bu kremi sadece aksamları makyajımı temizleyip yuzumu yıkadıktan sonra kullanıyorum. Nedense aksam yuzumu yıkadıgımda goz cevrem kuruyor ama gunduz bir sorun olmuyor. Surdugum anda goz cevremi guzelce nemlendiriyor ve gerginlik hissini anında alıyor.  Ayrıca gozlerim ve goz cevrem hassas olmasına ragmen herhangi bir reaksiyona , yag butoncuklarına neden olmadı.  Kullandıgım diger Bioderma urunleri gibi bu kremden de cok memnun kaldım. Normal- yaglı goz cevreniz varsa nemlendirmesinin yeterli gelecegini dusunuyorum goz cevreniz cok kuru ise nemlendirmesi yeterli gelmeyecektir. 

Fiyatı 69.5 lira fakat online sitelerin yaptıgı kampanyalarla daha uygun fiyata alabilirsiniz. 
Tekrar alır mıyım?
Bu krem bitince tekrar almayacagım , surekli aynı urunu kullanmaktan yana degilim. Daha sonra guzel bir indirimde denk gelirsem tekrar alırım ama . 


10 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlım ama çok pahalıymış yaa :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım azıcık pahalı ama guzel kampanyalarla cok daha uygun fiyata alınabilir :)

      Sil
  2. Bende de aynı problem var. Gündüz göz çevrem çok normalken akşamları yüzümü temizledikten sonra kuruyup sertleşiyor. Ben the body shop e vitaminli göz çevresi kremini almayı düşünüyordum ama buda aklımın bir köşesinde dursun. Eğer güzel bir indirim olursa alabilirim çok pahalıymış çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım indirimde bulursan almanı oneririm. Benim aklımda Yves Rocher ve Rival de Loop'un goz kremleri var. Yeni yıl indirimlerinde almayı dusunuyorum hatta bu bitecegi icin almam gerecek :)

      Sil
  3. ben kullandığımda çok beğenmiştim güzel nem veren bir ürün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bioderma urunleri genel olarak cok basarılılar bence . Nem vermesinden bende cok memnun kaldım:)

      Sil
  4. Ben bugun aldım ilk defa bu markadan alisveris yaptigim icin tedirginim Icime su serpicekkkk birileri ariyorumm 😊 goz altim mor ve torbam var umarim gecirir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , ben pek morluk ve torba konusunda etkili olacağını sanmıyorum ama umarım memnun kalmıssınızdır:)

      Sil
  5. Morluklari gecirmiyor ben çareyi auriga cernor xo cream da buldum 3 aydır kullaniyorum neredeyse hiç morluk kalmadı

    YanıtlaSil
  6. Morluklari gecirmiyor ben çareyi auriga cernor xo cream da buldum 3 aydır kullaniyorum neredeyse hiç morluk kalmadı

    YanıtlaSil