24 Şubat 2016 Çarşamba

Portakalrengi.com ile Alışverişin Keyfi



Merhaba ,

Sağlıklı bir cilt için temizlik ve nemlendirmenin önemli olduğunu hepimiz biliyoruz . Bu adımları da çoğunlukla atlamıyoruz. Peki ya güneş koruyucu kullanımına gereken önemi veriyor muyuz?

Uzmanlar lekelerden korunmak , erken yaşlanmanın önüne geçmek ve  hatta cilt kanseri riskini en aza indirmek için yaz-kış demeden güneş koruyucu krem kullanılması gerektiğini vurguluyor.
Ben doktorumun önerisi ile senelerdir her gün mutlaka koruyucumu uyguluyorum. Güneşten korunmak içinse benim tercihimi her zaman dermokozmetik ürünlerden yana oluyor. Dermokozmetik ürünlerimi de kampanyaları takip ederek online almayı seçiyorum.


Heliocare Güneş Ürünleri oldukça geniş bir yelpazeye sahip. Tüm cilt tipleri için ürünlerinin bulunması da büyük bir artı. Yağlı ciltler için hafif yapılı jel koruyucuları kullanmak mümkünken , kuru ciltler için de kremsi yapıdaki ürünler ile güneşten korunmak mümkün.

" Ben güneş kremi sürüp üstüne geçip makyaj  yapmakla uğraşmak istemiyorum " diyorsanız Heliocare'de bunun da çözümü var. Heliocare Compact  normal -kuru ve karma - yağlı ciltler için  uygun iki farklı ürünü  ile cildinizdeki kusurları gizlemenize yardımcı olurken , aynı zamanda güneşten de korunmanızı sağlayacak.

Portakalrengi.com 'dan Heliocare ürünlerinin yanı sıra daha bir çok markaya da ulaşabilirsiniz. Üstelik sık sık yaptığı kampanyalar ile alışverişi keyifli hale getirdiği gibi aynı zamanda tasarruf da yapmamı sağlıyor.
Şu an Portakalrengi.com sitesinde Heliocare ürünlerinde %20 indirim olduğunu unutmayın.  

4 yorum:

  1. su dermokozmetik mağazaları elimiz ayağımız oldu valla =) iyi ki varlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet İlke. Hem fiyatları güzel hem ilgililer ::)

      Sil
  2. Güzel bir siteye benziyor inceleyeceğim teşekkürler ♥ Heliocare güneş kremini bana güzellik salonunda lazer epilasyondan sonra uyguluyorlar cidden çok iyi elimdeki güneş kremi bitince bu marka alacağım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de deneme boylarını kullanıp memnun kalmıştım. Güzel ürünler:)

      Sil