30 Kasım 2013 Cumartesi

E.l.f Alışverişi

Merhaba. 
Bugun cok calıskanım ve gunun 2. yazısı ile karsınızdayım. Bu yazıyı cok buyuk bir mutlulukla yazıyorum. E.l.f İngiltere sitesinden alısveriş yapmıstım gozumu karartıp. Acaba gelecek mi gelmeyecek mi diye derin dusunceler icerisindeydim . Siparişimi ayın 4'ünde vermiştim , urunler ayın 8'inde kargoya verildi. 21 gunluk bekleme surecinin sonunda dün sabah urunlerim gelmiş. Sabah komsu teyzeler kapıyı calıp bu size geldi galiba postacı apartmanın girişine bırakıp gitti dediler. İyi ki kaybolmadı paketim. 
Fiyatları yukarıda yazıyor. Ben bu fiyatlara almadım cunku benim aldıgım gun 24£ ve uzeri alışverişlerde %50 indirim vardı. Bu urunlerin hepsine toplamda £12 küsür odedim. Kargo uceriti de 3£ küsürdü . Toplamda 16£ civarına geldi . O gun ki krla 54 liraya denk geliyordu hepsi. Bence gayet uygun oldu. Sadece 32 li far paleti Gittigidiyor'da 49 liraya satılıyor. 

20 yorum:

  1. Çok uygun fiyatlı bir alışveriş olmuş :) Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim . Evet baya uyguna geldi benim icin:)

      Sil
  2. Güle güle kullan tatlım iyi ki kaybolmamış senin adına çok sevindim gümrüğü de aşmış gelmiş aslan paket :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun canım güle güle kullannn :)

    YanıtlaSil
  4. Ne iyi etmişsin gözünü karartmakla.Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kere kararttım , karlı oldu baya aslında ama tekrar karartasım geliyor arada . Tesekkur ederim canım:))

      Sil
  5. Seninle aynı stresi bende yaşamıştım artık 20 gün sonra gelmeyince :) 25. günde geldi ve adam paketi elime verip arkasına bakmadan gitti ne imza aldı ne bi şey... Kaybolsa bile haberimiz olmıcak yani kargodan.. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyle gercekten. Senin paketini gene sana bırakıp gitmiş benimkini apartman kapısının oraya bırakmıs gitmiş. Apartmanda tadilat var diye kapı surekli acık . Kapalı olsa hadi giremedi diycem. Paketlerin cogu buyuk olasılıkla boyle kayboluyor bence. Tesekkur ederim canım. Seninkilerin de gelmesine cok sevindim :))

      Sil
  6. Ayy hepsi harika kuzum! Hepsinin yazılarını bekliyorum vallahi :D Güle güle kullan ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandıkca yazacagım tatlım. Bende cok merak ediyorum inan hepsini :)) Tesekkur ederim prensesim <3

      Sil
  7. Şu kargocular asansöre binmeye bile üşenmiyorlar mı insan çıldırıyor, sanki hayrına çalışıyorlar.. Neyse ki paketin kaybolmamış, güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya alt ustu asansore binip gelecek. İnsanı cidden sinirlendiriyorlar ama cok şükür ki kaybolmadan ulaştı guzel paketim. Cok tesekkur ederim canım :)

      Sil
  8. amaaan allahım biten ELF ürünlerimi almam gerek, umur ışığım oldun benim mutlaka bunu konuşup daha detaylı bana da siparişşş edelim balböceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konusalım canım. Bende senin eski yazılarında gorup gorup meraklanıyordum gozumu karartıp aldım :)

      Sil
  9. Çok iyi bir fiyata sahip olmuşsun hepsine. Güzel günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil