29 Kasım 2013 Cuma

Mim - İnce Detaylar

Merhaba.

Sevgili Hande  unutmamıs ve beni bu guzel mimle mimlemiş. Kendisine cok tesekkur ediyorum sevgilerimi iletiyorum. Mimi de cevaplamaya başlıyorum .
Bu aralar dilinize takılan bir şarkı var mı?

Imm bir dusundum ama yok galiba bu sıralar . Gerci Katy Perry - Roar takılıyor arada .

En son hangi kitabı okudunuz?

Mürvet Sarıyıldız'ın İki Cami Arasındaki Ask  kitabını okudum. Cok guzeldi ama .

Makyaj çantanızdan asla çıkarmayacağınız malzeme?
Olmazsa olmazım Eyeliner .

Yatağınızın baş ucunda ya da ofisinizde masa üstünüzde kimin fotoğrafı var?
Garip gelebilir ama bizim evimizde hic cerceve yok. Cuzdanımda Hayatımın Aşkının resmi var ama :))


Herkesin hayatında bir film vardır, izlemeye doyamaz, fırsat buldukça DVD'sini tekrar tekrar döndürür. Sizin favori filminiz?


Tekrar tekrar izleyecegim bir film su an aklıma gelmiyor ama sinemaya aynı film icin 2 defa gitmiştik. Tekrar olsa tekrar izlerim . Ruhlar Bolgesi 2 dun vizyona girdi. Bu hafta ona da gidecegiz bu arada .

Aaa bir de unutmusum ama The Avengers 'ı tekrar tekrar izleyebilirim herhalde .

Başlayacağı zaman eve koşarak gittiğiniz, izlerken çevrenizdeki herkesi sus pus ettiğiniz bir dizi var mı?

Hayır dizi izlemiyorum cunku. Arada Gunesi Beklerken'e ve Fatih Harbiye'ye bakıyorum olmazsa olmazım degiller cogu zaman unutuyorum bile gunlerini. 

Stresli bir anınızda nasıl deşarj olursunuz?

Olamıyorum ki. Sacma sapan seylerle ilgilenirim herhalde ama genelde . 

Cep telefonunuzun arka planında kim ya da ne var?
Genelde telefonumun kendi temalarını kullanıyorum su an da oyle . 

Evde unutsanız, yolun neresinde olursanız olun koşa koşa geri döneceğiniz bir şey var mı?
Telefonum olmazsa geri donerim ama mecburiyetten cuzdanım da yanımda oluyor.

Hangi ünlüyle evli olmak isterdiniz ve neden?
Bu soru biraz garibime gitti . Benim gibi cevap verecek bir cok kişi vardır eminim . Oylesine sorulmus gercek olmayacak bir soru olsa da İnsan hayatının askını bulduysa boyle bir soruya baska cevap veremez diye dusunuyorum. Ben Hayatımın askı ile evlenmek isterim. 

Bendee tabiki artık alıstıgınız uzere Busecigimiiii  ve Esra'yı mimliyorumm :))

6 yorum:

  1. Çok güzel cevaplamışsın canım son soruyu da tutumlu pudriyer ciddi anlamda sormamıştır zaten orda sormak istediği hangi ünlüyü beğendiğimiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım eminim oyle sormustur ama benim gibi de cevap veren bir suru kisi olur . Hatta Selincim de buna benzer bir cevap vermiş :))

      Sil
  2. Ya canımsıınnn! Yine beni unutmamışsın çok teşekkür ederim kuzumm en kısa zamanda yapacağım inşallah! ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seni hic unutur muyum tatlım ama benden bıkcaksın diye korkuyorum vallahi :)) <3

      Sil
    2. Ayy ben senden bıkar mıyım hiiçç canımsınn ♥♥

      Sil
    3. Bıkma bebişiiimmmmm bıkmaa sende benim canımsın <3 <3

      Sil