2 Kasım 2013 Cumartesi

Elseve Mucizevi Yag

Merhabalar.

Bugun ki konugumuz Elseve'in Mucizevi Yagı. Bu yagı 1 aydır kullanıyorum aslında fikirlerim olustu ama sizlere yazmadan once bir sure daha gecmesini dusunuyordum. Fakar Gratis ve Watsons'da indirim varken yazısını yazayım dedim. Biraz uzun bir yazı oldu bastan uyarayım :)


Yag dogal çiçek ozleriyle sac telini kusursuzlastıracagını vaat ediyor. 3 farklı kullanım sekli var. İlk olarak sacımızı sampuanlamadan once surmek , ikinci olarak yıkadık cıktık taramadan once surmek ve ucuncu olarak da sekillendirme sonrasında surmek. 

Ben bu yagı bir kac  sekilde uyguluyorum. Saclarımı yıkadıktan sonra fazla suyunu alıyorum saclarımı yanlardan 2 tutam ayrıyorum ve her 2 tutam icin 2 pomba urunu saclarıma yediriyorum. Sonra 1 pompa daha alıp saclarımın onune ve tamamına yediriyorum . Bir kac dakika bekleyip saclarımı taramaya başlıyorum. Saclarım ince telli ve dalgalı yapı olarak karısmaya oldukca musait ve cok da karısıyor gercekten. Bu urun hakkında net yorum yapabilmek icin sacımı yıkarken sac kremi kullanmadım , sıvı sac kremi kullanmadım. Sacımı yıkadıktan sonra sadece bunu surmeme ragmen saclarım kolayca acıldı. 


Diger bir uygulamam  ise saclarımı kurttuktan sonra tum sacıma 3 pompa urunu saclarıma guzelce yedirip sıkı olmayacak sekilde saclarımı ormek. 


Gun icerisinde sacımın elektiriklendigini dusundugumde veya sacımı yıkamamın ertesi gunu ormeden once de bir kac damla yagı sacıma uyguluyorum. 

Yagı ilk elime sıktıgımda kıvamı oldukca yogun gelmişti ve sacımı agırlastıracagını dusunmustum . Ama inanın kullandıgım sure boyunca saclarımı agırlastırmadı , yapıstırmadı . Gercekten kullandıktan sonra saclarınızı pürüssüzleştiriyor , kolay taranmasını saglıyor , elektiriklenmesini engelliyor.  Ustelik ben oldukca sık kullanmama ragmen cok azalmadı. Bereketli bir urun yani. 

İstanbul'a giderken bu yagı da yanımda goturmustum ve orada anneme de aldık aynısından. O da saclarını taramadan once kullandı ve hayran kaldı. Bir gun aksam beni ayna karsısında bu yagı surerken gorunce " sacların yarın yaglanmasın ? " diye sordu bende " yaglanmaz annecim bu yag saclarımı yaglandırmıyor " dedim. Bir de ben deneyeyim dedi ve o da surdu. Ertesi gun oldukca sasırdı cunku gercekten yaglanmamıstı sacları. İndirim oldugunu soyledigimde o da stok yaptı.

Biraz uzun bir yazı oldu biliyorum . Bu yag hakkında daha da konusabilirdim. Su ana kadar bir cok sac serumu kullanmama ragmen bu yag acık ara farkla onde gidiyor.Sizlere de kesinlikle tavsiye ediyorum.  İndirimsiz hali 20 lira bence o fiyatı da fazlasıyla hakediyor . Bir de indirimde alırsanız sahane olur.

Sunu da eklemek istiyorum saclarıma Nuxe Kuru Yag da kullanmıstım daha once ve itiraf etmem gerekirse Nuxe'dan daha iyi buldum bu yagı . 

17 yorum:

  1. Bu benim en en en merak ettiğim ürünlerden biri ve bu yazıdan sonra kesinlikle almaya kara verdim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Indirim varken kacirmamani oneririm.Kesinlikle mucizevi bir yag :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. çok merak ettiğim bir ürün :) bende bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde denemeni oneririm. Blogunun zaten takipciyisim :)

      Sil
  4. Bu ürünün samplenı kullanmıştım benim saçlarımı çok yağlı göstermişti :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A gercekten mi ? İlk defa bu urunle ilgili boylebir yorum okudum :(

      Sil
  5. çook merak ediyordum ben bunu herkes iyi dedi ama gene reklam yapıyorlardır diye inanmadım kimselere :) ama sen diyorsan inanırım kuzum en kısa zamanda alıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım bu urunle ilgili cok reklam oldu . O reklamlar gercekten urune on yargı ile yaklasılmasına neden oluyor. Cunku kimsenin gercek dusuncesini bilemiyorsun. Ben yanılmıyorsam uzun zaman once ilk kez Sherfinka'da okumustum .

      Bebegim ben cidden memnunum ama o yuzden tavsiye de ederim :) Hatta indirimde alamazsan bile Migroskop'a bakarken gordum . 3M ve 5M migroslarda bu urun havlu hediyesi ile birlikte 13.9 liraymıs .

      Sil
  6. Bende indirimde gittim 2.sini aldım stokladım :) Saç kremi kullanmayı bıraktım bu aralar ama saçımda gram sertleşme yok elseve yağ sayesinde yumuşacık ve daha canlı duruyor her zaman :) Üstelik ben sadece banyodan önce 3 pompa sıkıp yarım saat saçlarımda bekletip öyle yıkıyorum. Kısıtlı bir kullanım uygulasam da yinede etki ediyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende katılıyorum sana canım . Saclarımı cok guzel yumusatıyor bir de ustune sac kremi kullanmama da gerek kalmıyor ki benim saclarım asırı derecede cok karısıyor. :)

      Sil
  7. Kesinlikle çok merak ettiğim bir ürün. Ben de Nuxe'un kuru yağını kullandım ve saç uçlarımı yağlandırdıktan sonra elimi bile sürmedim. Şimdi Nuxe'tan sonra saç yağlarına ön yargı oluştu bende ya bu da yağlandırırsa diye düşünüyorum :( Ama senin yorumlarına güveniyorum ve kenara not oluyorum kuzum ♥ Ellerine sağlık! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım itiraf etmeliyim ki Nuxe benim saclarımı da yaglandırmıstı hemde azıcık surmeme ragmen. O yuzden anneme verdim. Tesekkur ederim tatlım guvendigin icin ben cok memnunum gercekten hatta indirim bitmeden acaba 1 tane daha mı alsam diye dusunmeden edemiyorum . Tesekkur ederim bebegim <3

      Sil
  8. Bir ben alamadım bu yağdan :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa neden alamadın :( İndirim devam ediyor yarın da alabilirsin. Ama yakınlarında 3m veye 5m migros varsa yanında havlu hediyesi ile 13.9 lira . Gene cok uygun bence :)

      Sil
  9. Bu yağı ben de son indirimden almıştım ve şimdilik çok memnunum,umarım etkisini hiç kaybetmez:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet kesinlikle etkisini kaybetmez. Gerci aynı urunu uzun sure kullandıgımda etkisini gostermedigini dusundugum icin arada degişiklikten yanayım ben :)

      Sil