27 Kasım 2013 Çarşamba

Son Zamanlarda Alısveriş #29

Merhaba.

Gunun 2. yazısı ile karsınızdayım. Bu yazımda sizlere son zamanlarda yaptıgım alısverişlerden bahsetmek istiyorum. 

Kipa'dan Neutrogena Visibly Clear Tonik aldım . Nedense bir suredir burnumun ustunde ve cenemde minicik minicik sivilceler cıkıyor. Nedenini anlamıs degilim . Sadece burnumun ustu ve cenem icin kullanmak icin aldım bu tonigi . Kullanıp yorum yapacagım. Fiyatı 9.5 liraydı.

Bir suredir aklımda Paint Pot almak vardı. Kararsız kalıyordum alsam mı almasam mı diye . Bitanecik sevgilim aklında kalacagına alalım diyerek bana bu Paint Pot'u  hediye aldı. Renk konusunda aklımda Bare Study vardı cok uzun zamandır. Magazaya gidip bakınca da fikrim degişmedi. İkimiz de bunu daha cok begenince bunu almaya karar verdik. Fiyatı 54 lira.



16 yorum:

  1. Burun üstü ve çene için yapacağın yorumları 4 gözle bekliyorum çünkü aynı şey bende de var, eğer işe yararsa hiç düşünmeden alırım Neutogena'yı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgicim duzenli kullanıyorum . Etkisini gozlemledigim anda yazısıını yazacagım . Umarım kurtulabiliriz bu minik dertlerden .

      Sil
  2. Bende ürünle ilgili fikirlerini merakla bekliyorum!

    sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sure duzenli kullandiktan sonra yazisini yazacagim :)

      Sil
  3. Güle güle kullan canım.. Bare Study' i bende almak istiyorum ama diğerlerine göre daha az kalıcılığa sahip olması caymamda ki en büyük unsurdu =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında oyleymiş canım fakat artık bunlar pro longwear paint pot olarak geciyor ki kalıcıkları daha artmıs yani. Ben pro longwear serisi iile ilgili ilk yazımı Basak'ın yazısında okumustum. O da normal seri gozlere birikme yaparken pro longwear serisinden bir rengin birikme yapmadıgıını soylemişti hatta bu serinin daha kalıcı oldugunu belirtmişti. O yuzden rahatlıkla almıstım :)

      Sil
  4. Neutrugona'nın bu toniğini bayılarak kullanıyorum! Hatta 2. şişemi yarıladım bile :-D Siyah noktalara etkisi yok ama tonik görevini iyi yapıyor bence. İnşallah sen de memnun kalırsın kuzum ♥ Paint potun rengine internetten baktım çok güzelmiş gerçekten. Artık yeni krem farınla makyajlarını bekliyoruuzz :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebegim umarım bende memnun kalırım . Umarım ondan da memnun kalabilirim ama ne yazik ki ben senin gibi guzel makyaj yapamıyorum. Benim makyajım hep aynı . Gene de durusunu gosterebilirim hemde bir rimel yazısı yazabilrim hatta :)

      Sil
    2. Aaa yaparsın kuzumm ben inanıyorum :)) Oluurr rimel yazısı da olur her yazını okurum ki ben seninn ♥♥

      Sil
    3. Ayy bebegim ya cok tatlısın gercekten sen cok tesekkur ederim guzel sozlerin icin . İnan cok mutlu oldum yazdıklarına :) Keske ben de inanabilsem kendime. Haydı inanmamı gectim yakıstıramıyorum da kendimee :)))

      Sil
  5. Güle güle kullan tatlum,paint potun hangi rengini aldın kanlı canlı bir görelim blogda biraz kullanda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım. Bare Study rengini aldım ben . Bugun ilk kez kullandım ama acemiyim daha bunu kullanmada :)

      Sil
    2. O hangi renk oluyor işte ben çok bilmiyorum renklerini numaralarını :))

      Sil
  6. gule gule kullan.ne guzel beraber secip almaniz.daha keyifli olmushtue senin icin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim tatlım.. Evet onla secmek daha cok keyif veriyor bana gercekten :)

      Sil