26 Kasım 2013 Salı

Wish List #1

Merhaba.

Yıl sonu yaklaşırken bir cok arkadaşım istediklerini yazmaya başlayınca " Bende yazayım bari " dedim.



1)  Yves Rocher'nin yeni cıkan Evidence Intense parfümü listemin ilk sırasında. Kokladıgım anda cok cok hosuma giden bu parfumde ciddi derecede gozum var. 



2) Rival deLoop Hydro Goz kremi. Burda jel olanı var cunku gorselini bir turlu bulamadım ama benim istedigim Hydro Goz Kremi. Bioderma kremim bitmek uzere yerine bunu almayı dusunuyorum.



3) Elimdekiler maskeler bitince alacagım. Watsons Ballı Maske daha once bir kac kutu bitirmiştim zaten.
 
 
 

4) Isana ısıya karsı koruyucu sprey ve sıvı sac kremi. Saclarımı her yıkamadan sonra kuruttugum icin boyle bir urune ihtiyacım var .Sıvı sac kremleri bana her daim lazım.



5) Golden Rose Sexy Black Maskara. Su an elimde acılmamıs maskaralarım olmasına ragmen bunu cok merak ediyorum. Ambalajı cok şık , fırçası cok ilginc. 

Simdilik listem bu kadar. Cogu aslında hemen alınabilecek seyler. Sac urunlerim bitince en azından maskelerim ballı maskeyi alacagım. Parfumu ise ne zaman alabilirim bilmiyorum fakat cok cok begendim yani. Bakalım umarım hepsi kısa zamanda tamamlanır . 

Sizin almak istediginiz urunlerin listesi var mı ? :))

9 yorum:

  1. ben de yaptım çoktan listemi okumuşsundur belki benimkilere göre seninkiler hemen bulunabilecek şeylermiş bir an önce alırsın umarım hepsini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum Audrey'cigim evet benimkiler senin isteklerine gore em kolay bulunabilecek hem kolay alınabilecek seyler. Seniin listende cok guzel umarım sende hepsine bir an once kavusursun :)

      Sil
  2. Ben hiç liste yapmayayım :) Yuh doyumsuz vaay görgüsüz diye yorumlar gelebilir :) Umarım parfümüne çabuk kavuşursun tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlim olur mu oyle sey hic. Yap lutfn listee cok merak ettim ve umarim kavusurum tatlim ya ;)

      Sil
  3. ben de demin listemi hazirlayip yazmak lazim diye düsünüyordum.tam da senin yazini gördüm.Yves.rocheri alirsin umarim Ben iki kez hediye ettim.romantik bi kokusu var.Benim listemin bashinda inglot TG 27 firça var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım senin listeni de dort gozle bekliyorum. Ah bir de bana gelse hediye bu parfum . Cok begendim kokusunu ilk sıktıgımda . Umarım yakın zamanda kavusurum kendisine. Sende umarım en ksıa surede sahip olursun inglot fırcana :))

      Sil
  4. Ben liste hazırlayamıyorum aklıma düştüğü gibi hemen alıyorum :) Evidence de çok beklemeden kavuştuklarım arasında vücut losyonu ve deodorantını da aldım gerçekten harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah aslında bende oyleyim. Hele ki aklıma takıldıysa hemen kosup alıveriyorum dayanamayıp. Bu gidişle parfum de oyle olacak gibi gozukuyor aslında :)

      Sil
  5. watsons saç maskesini hiç denemedim ama herkes o kadar çok yazıyor ki merak ediyorum alcam sanırım:) listen çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil