26 Kasım 2013 Salı

Yves Rocher Hydra Dudak Balsamı

Merhaba. Nasılsınız? Umarım gununuz iyi geciyordur. 

Bugun ki konugumuz Yves Rocher'nin dudak balsamları serisinden Hydra olanı. Magazada bu dudak koruyucuların kokusuna bakarak secmiştim. Hafif guzel bir kokusu var. Yves Rocher'nin sitesinden baktıgımda bu balmı " Nemlendirici ve Dolgunlaştırıcı Dudak Balsamı " olarak tanımlamıs. Bu urun hakkında da : "Nemli ve dolgun dudaklar!
Dudaklarınızı nemlendirin ve dolgunlaştırın!
İçerdiği Üzüm Özünün yumuşatıcı ve yatıştırıcı etkisiyle derinlemesine nemlenen dudaklarınız dolgun ve parlak bir görünüme kavuşur.

Dermatolojik olarak kontrol edilmiştir.
Paraben içermez. " demiş.


Benim goruslerime gelirsek ; oncelikle soylemek isterim ki ben bu tarz ambalajlardan hoşlanmıyorum cunku cok cabuk bozuluyor gibi geliyor bunların mekanizması .Yapısı biraz sert gibi geldi bana. Nemlendirme etkisini yeterli buluyorum. Hatta gecen hafta dudaklarım agzımda cıkan aftlar nedeni ile fazla kurudugunda kurulugu gecirmede basarılıydı . Etkisi cok cok uzun surmuyor cok kuruyan dudaklarınız varsa tazelemeniz gerekecektir. Agır olmayan guzel bir kokusu var . Surdugunuzde dudaklarda parlama yapmıyor . Fakat benim anlamadıgım nokta bu balsama dolgunlaştırıcı denmiş olması. Ben hic bir sekilde dolgunlaştırıcı etki goremedim . Boyle bir etkisini de bu yazıyı yazmadan once sitesine girdigimde gordum . Enteresandır ki balmın uzerinde de sadece " üzüm ozu iceren nemlendirici dudak balmı " yazıyor. Dolgunlaştırıcı filan dememiş. Genel olarak guzel bir nemlendirici ama dolgunlastırıcı ozelligini dusunup alacaksanız hic almayın derim. 
Fiyatı 7.9 lira. 

10 yorum:

  1. Blistexi gözüm kapalı tavsiye ederim tatlım gerçekten işe yarıyor.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım benim de aklımde Blistex Relief var . Bende onu almayı dusunuyorum :))

      Sil
  2. Bende almayı düşünüyordum geçen gittiğimde. Unutup çıkmışım senin yazını okuyunca iyi ki unutmuşum dedim. Açıkcası heveslenip alsakda böyle ürünlerden bir şey beklememek gerekiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım dolgunlaştırıcı etkisi ile almayı dusunduysen hic tavsiye etmem gercekten. Ben sitesinde okuyana kadar oyle bir etkisi oldugunu bilmiyordum farketmedim. Zaten balmın uzerinde de dolgunlaştırıcı yazmıyor . Ama nemlendirme acısından guzel bir urun :)

      Sil
  3. Ben de elimdeki 28277. Nivea essentials bitince bakayım buna bi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakmanı oneririm canım. Nemlendirme acısından guzel bir urun :)))

      Sil
  4. lipbalmların repair olanı var bende. aşığım nemlendirmesine, ama bunu hiç denemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım nemlendirme olarak guzel bir urun aslında bu da ama neden dolgunlaştırıcı demişler anlamıs degilim :)) Senin memnun olmana da cok sevindim :)

      Sil
    2. satmak için olabilir :D ben bu dolgunlaştırıcı vs ye inanmıyorum. en uyduruk rujlara gloss lara bile dolgunlaştırıcı yazıyorlar. peehhh :D

      Sil
    3. Ben o dolgunlaştırıcı etkili glosslarda verdigi ferahlatıcı etkiyi sevdigim icin alıyorum normalinde :))

      Sil