28 Aralık 2013 Cumartesi

Golden Rose - Pastel Oje

Merhaba.
Yeni yıla uygun oldugunu dusundugum ve benim hosuma giden bir ikili ile karsınızdayım. Evde siyah normal ojem olmadıgı icin hem de 2 gun farklı oje kullanabileyim diye  Golden Rose'un Siyah mat ojesini kullandım. İlk gun siyah mat ojeyi tek basına kullandım . 2 kat surdugumde opak ve mat bir gorunum elde ediyorum. Fakat mat ojelerin genelinde olan bir sorun bu sanırsam 2. gün tırnak uclarından yavas yavas soyulmaya başlıyor . Ben de 2. gun uzerine Pastel'in bu simli ojesini de 2 kat uyguladım. Ortaya cıkan sonuc sizce nasıl ?






8 yorum:

  1. Ortaya çıkan sonuç tabiki de muhteşem! :) Bloguma da beklerim ;)

    YanıtlaSil
  2. pastelin bu ojesi bende de var hep açık renkler üzerine uyguluyordum siyah üzerine muhteşem durmuş tırnaklarım uzar uzamaz deneyeceğim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım begenmene cok sevindim. Siyah uzerine gercekten hos durdu :))

      Sil
  3. çok güzelmiş bu bayıldım.bu arada sen Antalya'damısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim begenmene cok sevindim .
      Evet bende Antalya'dayım :)

      Sil
    2. nerdeee:)) canım toplantılara ,etkinliklerimize senide bekleriz o samann

      Sil
    3. Konyaaltındayım , Hurma'da . Katılmayı cok isterim . Sen neredesin canm :))

      Sil