30 Aralık 2013 Pazartesi

Yılbası Alışverişi (Rossmann , Kipa, Cosmetica, Gratis , Migros)

Merhaba.
Yılbası indirimleri devam ederken ben de sizlere aldıklarımı gostermek istedim.
29 Aralık'ta Migors'da Cilt Bakım urunlerinde %50 indirim vardı. Ben de Loreal Skin Perfection almak icin gitmiştim cunku bu serumdan cok memnun kaldım. Ama 5M Migros'a gitmeme ragmen kremler yoktu. Onun yerine anneme Diadermine'in bu kremlerini aldım. Neden bilmiyorum inanılmaz ucuzdu. Gece ve gunduz kremi set halinda 7.5 liraydı. 2 set aldım.
Sonra Gratis'e gittik ve Loreal Skin Perfection Serum ve Nemlendirici aldık. Tanesi 18 liraydı.


Bioderma goz kremim bitmişti. Goz kremine ihtiyacım vardı. Rival de Loop alacaktım ama nemlendirmesi yeterli gelmeyebilir belki diye dusunerek Cosmetica'dan Loreal aldım. 13.5 liraydı. 10 Lira ve uzeri alısverişlerde bebek sampuanı 2 liraydı aldım.
Kipa'dan Parmex Aseton aldım. Fiyatı 2 liraydı.

Rossmann'dan Wellness Beauty Vucut Yagını aldım. Kokusunu cok begenmiştim onceden. Nemlendirici bir urune ihtiyacım vardı . Fiyatı 4.9 lira ve indirim yoktu.
Isana Isıya karsı koruyucu sprey aldım. 6 liradan 3 liraya düşmüştü.
Alouette Islak Mendil  . 2 liraydı bunu da aldım.

Genel olarak ihtiyac dısı alısveriş yapmadım. Cilt bakım urunune ihtiyacım yoktu evet ama Loreal serumu cok begenince tekrar aldım .:)

22 yorum:

  1. Güle güle kullan canım ...Bende vücut yagının limonlusunu alıcam unutmazsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım bence unutmamalısın cok guzeller cunku. Ben digerlerine de goz diktim . Kutulu olanları da cok merak ediyorum :)

      Sil
  2. Loreal göz kremini senin yaşlarında bende severek kullanmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal cok guzel . Bu benim de 2 . Kutum ama yogunn oldugu icin sadece geceleri surecegim :)

      Sil
  3. Güle güle kullan böcüğümm, her ne kadar dolu bir alışveriş yapamasakta ...iyi kazık yedik ben ona üzülüyorum :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim tatlım. Ben sadece ihtiyac alısverişi yaptım bir de aldıklarımın bir kısmı normalde de indirime girmedigi icin benim icin normal bir alışverişti :)

      Sil
  4. Güle güle kullan tatlım gayet güzel bir alışveriş olmuş ben bu sefer Cosmeticaya uğrayamadım yaa neler kaçırdım acaba =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim tatlım. Cok farklı degildi digerlerinden . Golden Rose'da %50 vardı farklı olarak bildigim kadarıyla :)

      Sil
    2. Kaçırmadınız 31 Aralık 2014 tarihine kadar devam ediyor...

      Sil
    3. Su an kacırmıs sayılmaz ama ben bu yazıyı 30 Aralık 2013'de yayınlamıstım Adsız :))

      Sil
  5. Rossmann a gitmediğime pişman oldum, güzel günlerde kullan :)
    bu arada mimledim seni, yaparsan keyifle okuyacağım, sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım :)
      Bir daha ki indirime gidersin artık . Nasılsa surekli indirimler oluyor. Mimledigin icin cok tesekkur ederim en kısa zamanda yapacagım :))
      Sevgiler

      Sil
  6. Hepsoni güle güle kullan canım. . Loreak skin perfection serisini merak ediyorum bazı yazarlar sivilce yaptigindan bahsetmis cesaret edip alamadim.. ama sen memnun kalırsan denemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlımm cok tesekkur ederim. Serumu benim zaten 2. şişem . Hassas ve akneye meyilli cildim olmasına ragmen bende bir soruna yol acmadı. Aksine memnun kalınca nemlendirici ile birlikte aldım :)

      Sil
  7. Aa Diadermine kremleri hiç görmedim tüh anneme alırdım :(( Hepsini güzel günlerde sür sürüştür kuzumm çok güzeller :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bu kremlerin neden ucuz oldugunu anlamadık biz de ama aldım anneme. Umarım begenir diye dusunuyorum.
      Tesekkur ederim bebegimm :))

      Sil
  8. 30'unda 5M migrostaydım bendee bir gün önce gitseymişim de karşılaşsaymışız keşke <3
    Güle güle kullan hepsini bebeğim :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm cok tesekkur ederim. Sen Antalya'da mısın yada burda mıydın :)) Keske karışlassaydıkk :)) <3

      Sil
  9. bende loreal skin perfect yeni aldim tabi almadan önce yazılarını okudum çok memnunum cildmin rengi adeta açtı bal böceği çokseviyorum seni:-):-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız cok sevindim memnun kalmana . Aslında cilt bakım urunleri onerirken cok endişeleniyorum ama sizlerden olumlu yorum aldıkca cok mutlu oluyorum :)) Cok tesekkur ederim guzel sozlerin icin :)))

      Sil
  10. Rossmann urunu kipada varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazik ki hayır. Rossmann'a ozel urunler sadece Rossmann magazalarında var:)

      Sil