21 Aralık 2013 Cumartesi

Kalyon Oje İnceltici

Cok sevdiginiz , surmeye doyamadıgınız veya yeni alıp daha doya doya suremediginz kıvamı koyulaşan ojeleriniz mi var ? O zaman bu yazıyı dikkatle okumanızı oneririm cunku bugun ki konugumuz Kalyon Oje İnceltici sizi bu dertlerden kurtarmayı vaat ediyor.
Ojelerimiz ne yazik ki zamanın ve sıcagın etkisi ile bozuluyor , kıvamı yogunlasıyor . Bu yuzden surulmez bir hal alıyor. Bu durumda tek yaptıgımız ise daha ici dolu ojelerimizi cope yollamak oluyor. Kalyon Oje İnceltici bu durumu durdurmaya yonelik uretilmiş bir urun . Yapmanız gereken cok basit ; kıvamı koyulasan ojelerinizin icerisine 4-5 damla dokerek ojenizi iyice calkalamanız yeterli. Kıvamı koyulasan ojenizden eser kalmıyor ve artık tekrar surulmeye hazır hale geliyor . 
Fiyatı yanılmıyorsam 4-5 lira civarında . 4-5 damla dokecegimizi dusunursek her oje icin oldukca uzun sure yeterli olacaktır. 

14 yorum:

  1. maalesef o kadar çok ojem var ki ister istemez aralarda yoğunlaşanlar oluyor kesinlikle bu ürün işe yarıyor :)

    YanıtlaSil
  2. Bozulan ojeler için büyük bir buluş Balböceğim, ojeleri çöpe atmak zorunda kalmıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett Buse'mm <3 . Ben de mutlu oluyrum ojelerim cope gitmedigi icin :))

      Sil
  3. Pullu ojeler daha çabuk koyulaşıyor ya onlarda da işe yarar mı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebegim pullu ojelerde denemedim ama yarıyacagını dusunuyorum:)

      Sil
  4. Gerçekten başarılı ve güzel bir ürün. Ojelerin kurtarıcısı ^_^

    YanıtlaSil
  5. benim cok sevdigim ojemin ihtiyaci var.buz dolabinda sakliyorum ojeleri ben ama daha yeni aldim neden koyulashti ki.onerin icin tesekkurler tatlim.ararim ben bunu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım koyulasan ojelerin icin kesinlikle oneririm. Gratislerde var ben ordan almıstım:)

      Sil
  6. Bende alıcam bundan ama her seferinde unutuyorum :/ Elimde 80e yakın oje olduğunu düşünürsek benim hayatımı kurtarır diyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo tatlım senin icin tam anlamıyla kurtarıcı olur gercekten :))

      Sil
  7. aaaa nerde satılıyor ben daha yeni gördüm , mükemmel bişeymiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gercekten kurtarıcı bir urun. Ben Gratis'ten almıstım. Baska yerlerde de vardır eminim ama Gratis'tenrahatlıkla bulabilirsiniz.
      İyi Seneler :)

      Sil