23 Aralık 2013 Pazartesi

Karısık İhtiyac Alısverişi #31

Merhaba.

Biliyorsunuz kozmetik diyetine girdim ve sadece ihtiyac alısverişi yapmaya karar verdim. Daha onceki yazımda bir kaç ihtiyacımdan bahsetmiştim. İhtiyaclarımı karsılamak icin H&M , Rossmann ve Yves Rocher online sitesinden alısveriş yaptım.

İlk olarak eyeliner fırcası ihtiyacım vardı. Tercihimi H&M'den yana yaptım. Zira hem fiyatı uygundu hem de cift taraflıydı .Kullanıp yorumlayacagım. Bu arada belirtmek isterim ki Markantalya H&M magazasındaki kozmetik reyonu tamamen doluydu . Sahane urunler vardı. Hepsi harika gozukuyordu ama kendimi tuttum. Fakat vucut losyonlarında gozum ayrı kaldı.Fırcanın fiyatı 6.95 liraydı.

Sonra Rossmann'a girdim , amacım goz kremi bakmaktı . Rafta bu kaş-kirpik bakım yagını gordum. Uzun suredir istiyordum boyle bir urun. Fiyatı 15 liradan 7.5 liraya düşmüştü. İhtiyacım vardı . Bu kadar uyguna bulmusken de almamak olmaz dedim. Tam kasaya yaklasmısken babamın Facebook'unu kullanarak oynadıgım Beni Bul oyunu sonucunda kazandıgım Pastel oje aklıma geldi . E onu da alayım dedim ve bu simli ojeyi sectim.


Yves Rocher Kayısılı Peeling almak ne zamandır aklımdaydı. Yves Rocher online alısveriş sitesine ve e-bültenine abone oldum. İlk alısverişimde kullanmak uzere 10 tl indirim kuponu , kargo bedava kampanyası ve goz makyaj temizleyicisi hediye mailini alınca hemen siteye girdim ve Kayısılı Peelingi aldım. Bu urunlere toplamda 6.9 odedim. İnanılmaz karlı bir alısveriş oldu. Pazar gunu verdigim sipariş pazartesi gunu yola cıktı ve salı gunu elimdeydi. Siparişim kargoya onaylandıgında , kargoya verildiginde mailler aldım.  Oldukca hızlı olduklarını belirtmeliyim.

Yılbası indirimleri oncesi son alısverişim boyleydi ki bu alısverişi de 3 hafta once yaptım ama anca yayınlayabiliyorum. Bu hafta "İndirimden Neler Alınmalı?" yazısı yazmayı düşünüyorum. Sizin bu konuda düşünceleriniz neler ?

10 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlım :) H&M in o fırçasını merak ediyorum jel eyeliner uygulanabiliyor mu bi bakarsan sevinirim tatlım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim tatlım. En kısa zamanda yazacagım ama şimdilik guzel bir urun :)

      Sil
  2. Gule gule kullan canim bende diyetteyim kendimi zor tutuyorum ama yves hala devam ediyorsa bende yapim alisveros :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım ben internet sitesinden aldım ve internet sitelerine uye oldugum icin boyle bir kampanya vardı. Uye olursan sana da aynı kampanya gelecektir diye dusunuyorum :)

      Sil
  3. iyi günlerde kullan :)
    yves rocher kayısılı peeling aklım da ama nedense almıyorum ://

    YanıtlaSil
  4. Canım benim güle güle kullan aldıklarını.Kayısılı Peelingi çok seveceksin.Bu ay çok tehlikeli bir ay .Alınacaklar bitmiyor bir türlü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim tatlım. Kullanmaya başladıgımdan beri cok memnunum ama haklısın gercekten. Patlamaya hazır bomba gibiyim tum indirimlerden bir seyler alasım geliyor :)

      Sil
  5. Bebeğim eyeliner fırçasını almışsın hayırlı olsun :)) Hepsini güle güle kullan inşallah ♥
    Evet bebeğim bence de yazmalısın aklımıza gelmeyen ya da senin tavsiye edebileceğin ürünler vardır belki listemize ekleriz, bekliyorum yazıyııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simdi yazıyorum tatlım listeyi ve tesekkur ederim bebegimmm :)) <3 Aldım canım aldım hatta Avon da aldım ama o daha ulaşmadı elime :) Fazla fırcadan zarar gelmez diye dusundum bebek :)

      Sil