25 Aralık 2013 Çarşamba

Flormar Terracotta Far M108

Herkese koskocaman merhabaa.
Nasılsınız ? Umarım iyisinizdir.
Evet boyle coskulu bir karşılamanın ardından bugun ki urunumuz olan Flormar Terracotta Far M108 ile ilgili yorumlarıma gecebilirim herhalde.
Ambalajı yenilenen klasık flormar ambalajında ki ben bu goruntuyu hos buluyorum. Ayrıca saglam olması yanımızda tasımamıza da imkan veriyor.

Flormar'ın bu farını ilk olarak teyzecigimde gormustum ( burdan kendisine opucuklerimi gonderiyorum ) ve durusunu cok begenmiştim. Ama bir sure sonra aklımdan cıkmıstı. Sonra nasıl olduysa tekrar aklıma dustu ve gittim aldım.


M108 mat bir far. İcerisinde sim , ışıltı , sedef yok. Fakat inci aydınlıgına  / parlaklıgına sahip. Ayrıca aydınlatıcı olarak kullanmaya oldukca müsait hatta okudugum kadarıyla bu farı aydınlatıcı olarak kullanan blogger arkadaslarım da var.
Yapısı yumusak ve pigmentli bir urun . Tozutma sorunu yok. Ben genelde bu urunu parmaklarıma uygulamayı sevsem de fırcayla uyguladıgımda da sorun yasatmadı. Baz kullanmadan da o aydınlık goruntuyu yakalabiliyorsunuz. Surdugunuzde oldukca dogal bir goruntu elde ediyorsunuz. Sabah 10 da surdugum far aksam 19.30 - 20.00 'e kadar gozumde kalıyor. Daha fazlasını gozlemleyemedim cunku o saatten sonra makyajımı ckarmıs oluyorum. Rengi ilk surdugum anda ki kadar parlak olmasada gozumun ustundeki aydınlık / parlaklık hala duruyor.

   
Ustte baz ile uygulanmıs M108 , altta ise bazsız uygulanmıs M108 varken arada cok fark yok gordugunuz gibi. Baz olarak da ELF mineral far bazını kullandım. 

Bu renk mat ama inci parlaklıgına sahip bir fara veya aydınlatıcıya ihtiyacınız varsa denemenizi tavsiye ederim. Bu arada urun 4.5 gr ve fırınlanmıs. Bu yuzden uzun seneler sizi idare edeceginden eminim. Fiyatı 22.5 lira.
Siz bu urun hakkında neler dusunuyorsunuz ?

12 yorum:

  1. Bunu bitirebilirsen seni ayakta alkışlarım kuzum çünkü fırınlanmış farlar allıklar bitmiyooooor gerçi ben bi allığımın dibini görmüştüm hani bana alkış hani bana alkış =P Güle güle kullan tatlım çok hoş duruyor bende çok beğendim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bebegim bitecegini sanmıyorum ama bir sey itiraf ediyorum. Gecen indirimde hazır %50 indirim varken alsam mı diye dusunmustum. Saka gibiyim :))) Alkısss bebegim sana alkıssssssss :)))))))))

      Sil
  2. Ben far oladuğunu bilmiyordum bu ürünün aydınlatıcı sanıyordum :) bu tondaki farları seviyorum ve ışıltılı olmayanını bulmak biraz zor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok tatlım aslında far ama aydınlatıcı olarak kullanmak icin oldukca musait :) Ben de boyle farları seviyorum ama sili olmayan parlak farlar da hosuma gidiyor :)

      Sil
  3. Yumuşacık çok çok güzel bu far. :)
    Aydınlatıcı olarak kullanıyorduk bizde bir ara ablamla. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlımm. Senin de begenmene cok sevindim. Gercekten guzel bir urun :))

      Sil
  4. Kahverengi tonlarında bir makyaj yapıldığında göz kapağının iç kısımlarına iyi gider bu renk! Ama The Balm far paletini indirimle 30 liraya aldığımızı göz önünde bulundurursak 22,5 düşündürücü biraz kuzum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda kesinlikle haklısın bebegim. Aslında Flormar da %50 indirimlere uysa bayram yıl bası donemlerinde daha alınabilir olur.:))

      Sil
  5. Hep alacağım diyorum ama unutuyorum. Ya da elimde milyon tane far olduğundan vazgeçiyorum :) Bu sefer unutmayıp alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Pekbilmiş eger aklındaysa hazır %35 indirim varken almanı oneririm. insanın aklına takıldı mı cıkmıyor cunku :)

      Sil
  6. Çok sediğim, çantama atmadan asla evden çıkmadığım bir ürün. Üstelik cildimi kesinlikle kurutmuyor.

    YanıtlaSil
  7. Canım senin de memnun kalmana cok sevindim. Genel larak sevilen bir far zaten bu :)

    YanıtlaSil