25 Aralık 2013 Çarşamba

Watsons Yılbası İndirimleri

Tekrar merhaba.
Dun aksam Watsons'ın yılbası indirimlerini yayınladıgını gordum. Diyette olup bir sey almayacak olsam da indirimleri takip ediyorum. Sizlerle de paylasmak istedim





.Bence  indirimler kesinlikle göz doldurucu degil. Diyette olmasaydım da Watsons'dan gidip alısveriş yapmazdım. Gozumu Gratis ve Rossmann indirimlerine diktim. Bir de Cosmetica indirimleri başladı. Magazaya gittigimde indirimleri begenmemiştim ama Watsons ile kıyaslayınca oldukca guzel olduklarını belirtmeliyim. Siz bu indirimden neler almayı planlıyorsunuz ?

11 yorum:

  1. Rimmel, NYC ve Bourjois standını talan etmeyi düşünüyordum fakat beni hayal kırıklığına uğrattı watsons. Umudumuz gratis ve rossmann :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmann indirimi guzel bence , Gratsis'de kendi ozel urunleri hosuma gidiyor.
      Aslında ayın 31'inde migorslar da %50 indirim yapıyordu her sene cilt bakım urunlerinde. Belki bu sene de olur . En azından cilt bakımı icin iyi bir fırsat olabilir :)

      Sil
  2. İkinci %50 indirimleri hiç sevmem ya. :/ Sınıfta kaldı Watsons benim gözümde bu indirimde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hic sevmiyorum hatta gereksiz buluyorum. Normal aylarda da zaten %25indirim yapılıyor ki . Watsons bu bayram cidden sınıfta kaldı :)

      Sil
    2. Bayram mı? :) Bu indirimde demem gerekirmiş ay bayramı nasıl yazdıysam o an :)

      Sil
  3. Watsons hayal kırıklığına uğrattı beni alışveriş yapmayı düşünmüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis ve Rossman indirimi Watsons'a oranla cok daha guzel sanki :) Gene de yeterli degil :)

      Sil
  4. kötü bir indirim hep ikincisi indirimli sınıfta kaldı watsons, bakalım Gratis ne yapacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsons'a oranla cok daha iyi ssanki Gratis. En azında Gratis'e ozel urunler insanı cekiyor :)

      Sil
  5. Hep ikinciye indirim illa iki ürün aldıracaklar :( Bende hiç tatmin olmadım almayı düşündüğüm şeyleri de almayacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimse haklı olarak begenmedi zaten bu indirimi. Saka gibi :)

      Sil