26 Aralık 2013 Perşembe

Vichy Isıltı Veren Yuz Temizleme Kopugu

Merhabalar.

Bugun ki konugumuz Vichy'nin Isıltı Veren Yuz Temizleyici Kopugu. Kopugu 25 gundur kullanıyorum. Cilt bakım urunlerini yorumlama konusunda 25 gun az bir sure olsa da , cilt temizleyicileri hakkında yeterli oldugunu dusunuyorum.

Vichy'nin bu urun hakkında neler dedigine bir bakalım :
Vichy termal suyu içerir. Manganez ve Polyfructol bazlı Oligo 25 formülü kendiliğinden yüksek yoğunlukta yüz temizleyici bir köpüğe dönüşüyor. Cilt tipi Tüm cilt tipleri için uygundur. Cilde ışıltı verir, ten renginde bütünlük sağlar ve cildi temizler. Kullanım sonucunda cilt ölü hücrelerden arınır, tazelenir, saydamlaşır ve ışıldar.


Sisesinde su gibi dursada sıktıgınızda kopuk haline geliyor . 1 - 1.5 pompa yeterli geliyor temizlemek icin. 

Temizlemesi benim icin yeterliydi ama cilt makyajı yapanlar icin tek basına yeterli gelmeyecegi kanaatindeyim. Kullandıgım sure boyunca cildimde herhangi bir iritasyona , hassasiyete , alerjiye neden olmadı bu ozelligini cok begendim. Peki ya solgun ciltlere ısıltı veriyor mu ? Bence kesinlikle evet. Bazı sabahlar kalktıgımda cildim inanılmaz soluk oluyor . Yuzumu yıkadıgımda ise bu solgunluk gidiyor. Cilt rengim esitleniyor ve ısıldıyor. Ama bu uzun surmuyor. 1-2 saat icerisinde benim cilt tonum gene esitsizleniyor. Fakar sabah kalktıgımdaki o solgunluk olmuyor. Kısacası benim memnun kaldıgım bir urun. 
Bendeki 50 ml minik boyu bitince buyugunu alabilirim ama onerilerinze de acıgım :)

12 yorum:

  1. Yüz temizleme jellerine çok fazla para vermek taraftarı değilim canım içeriği temiz uygun fiyatlı ürünleri seviyorum şahsen. SebaMed i tavsiye ederim hamileyken kullanmaya başlamıştım hala kullanıyorum hiç sorun yaşamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben de cildimde hassasiyet yaratmasın akneye neden olmasın isimi gorsun yeter diye dusunuyorum. Sebamed benim de aklımdaydı fakat ciltlerde kurutma yaptıgını okudum bir kac yerde bu yuzden endişelerim var :(

      Sil
  2. Ben de bir temizleme köpüğü istiyorum ama cildim yağlı olduğu için sivilcelenme yapmasından korkuyorum kuzum :( Bu nedenle Sebamed'in temizleme köpüğünü alacağım sanırım. Zaten benim için ışıltı verip vermemesi önemli değil kabaca bir temizlesin yeter :D
    Vichy de güzel görünüyor ama güle güle kullan Balböceğim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım benim cildimde bir sorun yapmadı ama ciltten cilde farklılık gosteriyor. Sebamed'i bende cok merak ediyorum ama cildimde kuruma yaparsa diye endişeleniyorum. Sen de aldıgın zamanyorumunu bekliyorum tatlım benimmm <3

      Sil
  3. Bende istiyorum bu üründeeeeen .İnstgramdan alıcaktım bir baktım kalamış .Nasıl üzüldüm anlatamam :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecigim online eczane sitelerinde var aslında . Oralardan bakabilirsin . Uzulmee :)

      Sil
  4. Köpük formda bir temizleyici kullanmadım hiç,merakta ediyorum doğrusu. :)
    Bakıyım bir ara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım eger yogun yuz makyajı yapıyorsan temizlemesi yeterli gelmez diye dusunuyorum ama once baska jelle temizlerim diyorsan bence memnun kalabilirsin :)

      Sil
    2. H2o kullanıyorum canım önce zaten :)
      Onsuz hiçbiri tam anlamıyla temizlemiyor bence.

      Sil
    3. Canım memnun kalabilirsin o zaman sanırsam ama ben h2o nun temizlemesini de yeterli bulmuyorum. Cilt makyajı yapmasam dahi yuzumu jelle yıkamadan rahat edemiyorum. Gerci bu kopuk cilt makyajı yapmadıgım icin yeterli geliyor :))

      Sil
  5. Bende bu ürünü çok merak ediyorum tatlım :) sebamed benim yanaklar kuru T bölgesi yağlı cildimi germişti haberin olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım o zaman Sebamed'den vazgeciyorum. Tesekkur ederim soyledigin icin :) Bu kopugu denemeni tavsiye ederim ama :)

      Sil