5 Aralık 2013 Perşembe

Stok Alısverişlerine Son

Merhaba.
Bugun bir diyet yazısı ile karsınızdayım. 

Son zamanlarda cok masraf yaptım , cok fazla gereksiz urun aldım. Bu yuzden hem elimdeki urunler ziyan olmasın hem duzgunce kullanılabilsin hem de bos yere masraf yapmayayım diye dusunerek diyete girmeye karar verdim. 
Bu diyet aslında bitirme projesi gibi olmayacak pek fazla. Sadece urunlerim bittikce ve yerini dolduracak baska urun yoksa elimde yenisini alacagım. 
İndirim donemlerinde sırf indirimi gorup kendimi kaptırıp alısveriş yapmayacagım. Boylece urunler stoklanmamıs olacak.
Su an tek ihtiyacım eyeliner fırcası . Onu mecburen alacagım ama onun dısındaki alısverişlerimi urunlerim bittikce yapacagım. 
Mayıs ayına kadar da bu boyle devam edecek. Mayıs ayında bir kac seyi stoklayabilirim . Bunun sebebi de Mayıs'dan sonraki indirimin uzun zaman sonra olması :))

Bana sans dileyin .. 

25 yorum:

  1. mantıklı bir karar bende buna birkaç ay önce girip artık sadece ihtiyacım olan urunlere yonelmeye karar vermiştim. Diyeti bozma sakın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Mervecim. Bozmak gibi bir niyetim yok inşallah bakalım :))

      Sil
  2. Benim de stok ürünlerim çok fazla:/ Kışın bitirmek çok zor oluyor özellikle duş ürünlerini :/ Son kullanma tarihleri olmasa ne güzel olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bu son kullanma tarihleri yok mu :) Stoklar cok olunca alınca mutlu olamıyor insan diye artık almayacagım canım . Elindekiler coksa sende başlayabilirsin aslında :))

      Sil
  3. Ha gayret canım ven 3 aydir eritmeye çalışıyorum. Bebek alisverisine yoneldim. Diger alisverisim sadece pamuk vs. Oluyor. Şubat mart ayina kadar bisi almam gibi gözüküyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo cokiyi canım. İnsan ister istemez kozmetik alısverişi yapmasa da bir seyler almak istiyor ama herhalde . Sen ne guzel bebek alısverişi yapıyormussun :)) Umarım bende basarılı olabilirim :)

      Sil
  4. aferin canim.ah bu stoklar yok mu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var canım hemde feci var bu stoklar :) Umarım eritebilirim zamanla :))

      Sil
  5. umarım başarılı olursun canım, ürünler çok birikince de iç sıkıntısı oluyor insana, hem yeni deneyeceklerini alamıyorsun, hadi hayırlısı diyeyim.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım ve kesinlikle senin gibi dusunuyorum . Yeni urun alsam dahi icim rahat etmiyor huzulu bir mutluluk duyamıyorum :))

      Sil
  6. aynı kararı bende aldım ama ben bitirme projesi olarak uygulmayaı düşünüyorum. Yılbaşı indiriminden önce biraz animi oldu diye düşünsemde çok gereksiz harcama yaptığımn farkına vardm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da hayırlı olsun Aylincim. Bence gayet guzel bir zamanda karar vermişssin. Yılbası indiriminde yoksa stoklar gene dlacaktı :)

      Sil
  7. Kuzum eyeliner fırçası almak için hangisinde karar kıldın :) Ya da karar verebildin mi :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım aklımda avon vardı fakat almak icins atan birini bulmam gerekiyordu. Ben de H&M almaya karar verdim. Hemde cift taraflıymıs ama umarım magazada bulabilirim :)))

      Sil
    2. Ayy tesadüfe bak ben de sana tam H&M'de eyeliner fırçası gördüm hem de fiyatı uygun diycektiimm :)) İnşallah bulursun hayatım ♥
      Bu arada ihtiyaç dışındaki alışverişlere dur demen çok iyi olmuş yılbaşından sonra ben de böyle bir şey yapmayı planlıyorum :)

      Sil
    3. Bebegim ciddi misin :)) baktın mı sen guzel bir seye benziyor mu . Sen yılbası indirimlerinde bekleyip stoklayıp oyle alısverişlere dur diyeceksin degil mi bebek :))) İnsallah bulurum prensesim ya <3

      Sil
    4. Ayy az önce bir yorum bıraktım ama bırakabildim mi bilemiyorum tekrar yazıyorum :D Dışında jelatini olduğu için yumuşaklığına falan bakamadım ama fırça inceliği güzel görünüyordu. Fırçaya ihtiyacım olsaydı alacaktım öyle söyleyeyim hayatımm :)
      Hihihih evet biraz öyle ama sadece ihtiyacım olan şeyleri alıcam indirimden :D

      Sil
    5. Ayy az önce bir yorum bıraktım ama bırakabildim mi bilemiyorum tekrar yazıyorum :D Dışında jelatini olduğu için yumuşaklığına falan bakamadım ama fırça inceliği güzel görünüyordu. Fırçaya ihtiyacım olsaydı alacaktım öyle söyleyeyim hayatımm :)
      Hihihih evet biraz öyle ama sadece ihtiyacım olan şeyleri alıcam indirimden :D

      Sil
    6. Az onceki yorum gelmemiş bebegim ama bu yazdıgın 2 tane gelmiş :))) E o zaman bende H&M alayım bari vee kuzum indirimde acılma sende cok . Bu indirimler batırıyor bizleri :))

      Sil
  8. Ramazan bayramından beri diyetteyim. Sadece ihtiyaç alışverişi yapıyorum. Ne bir ürün bozuluyor ne de çöpe gidiyor. Çook mutluyum böyle. İlk indirimde bi fenalık durumları yaşayacaksın ama korkma geçecek. Başarılar tatlım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım:) Ben de oyle yapmaya karar verdim artık bakalım. İndirim doneminde bende korkuyorum hatta o sure icinde bloga girmemeyi bile goze aldım bir kac gun ama indirimde kendime yuz yıkama jeli ve goz kremi alacagım icin cok zorlanmam umarım :))) Seni de tebrik ediyorum tatlım bu arada :))

      Sil
  9. ben de daha geçen hafta koydum yasağı amaa 6 Mayıs'a kadar uygun fiyatlı bir şey görünce yine alıyorum ya nasıl engelleyeceğim hiç bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracım tut kendini canım . O sureye kadar kenara para koy hatta , Mayıs'da acısını fazla fazla cıkarırsın :))

      Sil