6 Aralık 2013 Cuma

Header'ım Nasıl Olmus ?

Merhaba.

Az once cok guzel bir mail aldım. Mail Sevgili Bilge'den gelmişti ve icerisinde benim icin harika bir supriz vardı. Bilge benim icin header hazırlamıs ve bunu da bana gondermiş. Header'ı gordugumde cok mutlu oldum ve cok cok cok begendim. Sabah olmasını bekleyemeden hemencık blogumun tasarımını ve headerını degiştiriverdim. Bilge'ye tekrar tekrar cok tesekkur ediyorum bu guzel hediyesi icin. 

Sizce nasıl olmus yeni tasarımı blogumun ?
Bilge'nin blogu icin buraya tıklamanız yeterli.    :)))

16 yorum:

  1. Çok tatlı olmuş headerın :) Ellerine sağlık yapan arkadaşın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım evet ellerine saglık gercekten :))

      Sil
  2. Çok uyumlu ve sempatik olmuş, güle güle kullan :)

    bana da beklerim, sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. Ben çok beğendim :) Çok hoş olmuş ♡

    YanıtlaSil
  4. Yukarıdaki resimleme güzel ama turuncumsuluğu sevmedim çok canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turunculugu degiştirdim tatlım ama nasıl oldu emin olamadım gene :))

      Sil
  5. Canım başlık çok güzel olmuş ama biraz daha geniş olabilirmiş. Bir de blog arkaplanın da göz yormuş :( Bence tasarım olmamış, üzgünüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten mi canım. Arka planı degiştirdim ama bumarım olmustur :))

      Sil
    2. Doğruyu söylemek istedim sadece sakın kırılma :) Kuşlar olmasa iyi olurmuş bu ama :) Aslında tasarım konusunda yardım edebilirim sanırım elimden geldiğince. Sorularına açığım. Dilersen mail atabilirsin :)

      Sil
    3. Canım kırılmadım asla . Gorusun benim icin cok onemli . Tekrar cok tesekkur ederim emek verdigin ugrastıgın yardımcı olup bana ogrettigin icin :))

      Sil
  6. Sınav dönemimde ancak girip ancak gördüm bu yayınları, beğenmen beni çok mutlu etti güle güle kullan tatlım :) Alice'in de dokunuşuyla yepyeni ve güpgüzel bir hal almış, hayırlı olsun, uğur getirsin ^^ Çok sevgiler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canım. Ellerine , emegine saglık :)))

      Sil
  7. çoh hoş olmuş, ellerine sağlık yapanın maşallah =)

    YanıtlaSil