7 Aralık 2013 Cumartesi

Tesekkur Ederim Alice ve Bilge

Merhaba 

Sevgili Bilge  benim icin cok harika bir header hazırlamıstı. Bende bunu kullanıp blogumun tasarımını deiştirmiştim. Fakat tasarım  benim icime tam anlamıyla sinmemişti. Sizlerden gelen bazı yazılar da beni tasarımı değiştirmeye teşvik etti. Ne yaptıysam ne ettiysem bir türlü istedigim gibi olmadı. Daha sonra Alice bana yardımcı olabilecegini soylediginde cok sevindim. Tum secimleri , duzenlemeleri kısacası herseyi Alice yaptı . Bitirdiginde ise ortaya cıkan goruntuye ben bayıldım. Tam istedigim gibi sade , dogal ama hos , sıcak ic ısıtan bir tasarım oldu bence.

Bu yuzden Sevgili Bilge'ye ve Alice'e yardımları icin tekrar tekrar tesekkur ediyorum. Sizce de simdi cok guzel olmamıs mı :))

5 yorum:

  1. Çok çok güzel olmuş :) Ellerine sağlık o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Çoook güzel olmuş ellerinize sağlık Alice'in ne marifetleri var kim bilir başka bilmediğimiz :)

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş tatlım ben çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  4. gayet güzel olmuş, keşke ben de düzeltebilsem

    YanıtlaSil
  5. Ben bu yazıyı daha yeni gördüm sanki. Ne demek ki, bir teşekkürün yeterdi :) Yazıya ne gerek var. Güle güle kullan, yazı yaz bloğuna :)

    YanıtlaSil