17 Aralık 2013 Salı

Yves Rocher Onarıcı Sac Bakım Yagı

Merhabalar.
Bugun sac bakım rutinimde olan Yves Rocher'nin Yıpranmıs Saclar İcin Onarıcı Sac Bakım Yagı   ile karsınızdayım.  Bu yagı Ekim ayının basında dogum gunu kampanyam ile 2 tane almıstım. O zamandan beri kullanıyorum ve artık yorum yapabilecegimi dusunyorum. 

Ben goruslerimi paylaşmadan once Yves Rocher'nin bu yag ile ilgili neler dedigine bir bakalım :

"Yıpranmış ve kırılan saçlarınızı onarın, onlara sağlığını geri kazandırın!
Organik Jojoba Yağı, Babassu Yağı, Güney Amerika Fındığı Yağı içeren zengin formülü ile saçlarınızı derinlemesine besler, onarır ve yapılandırır.Silikon içermeyen formülüyle saçınızı ağırlaştırmadan bakım yapar. Paraben içermez. Her yıkama öncesi 10 dk boyunca saçta bekletilmeli ve ardından durulanmalıdır. Daha etkili bir sonuç için bekleme süresi boyunca sıcak suyla ıslatılmış bir havlu ile bekletilebilir. "



Kullanım seklinde her ne kadar 10 dakika bekletin desede ben bu sureyi uzatıp 2-3 saate kadar cıkarıyorum. Boylece daha etkili olacagını dusunuyorum. Bir de sıcak yag seklinde uygulamayı tercih ediyorum. 
Koku zevki kişiden kişiye degişse de kendi adıma bu yagın kokusunu cok cok begendigimi soyleyebilirim. 
Saclarımı yıkadıgımda cok daha parlak, yumusak , saglıklı saclara ulaşıyorum. Onarım yapıyor mu derseniz bence evet. Saclarımı cok sık ısıyla sekillendirmiyorum fakat sekillendirdikten sonraki yıkamamda saclarım sertleşirken bu yagı kullandıgım zamanda sertleşmiyor ve sekillendirmenin verdigi yıpranmayı onarıyor. 
Yapsısı bir cok yaga oranla akıskan hatta neredeyse su gibi. Ayrıca yıkamamın ardından saclarımı agırlaştırmadı , erken yaglanmasına neden olmadı .
Ayrıca annemle birlikte bu yagı uyguladıgımızda o da cok begendi hatta bayıldı. Ben de elimdekilerden bir tanesini ona hediye ettim. 

Kuru , yıpranmıs , sertlesmis , onarıma ihtiyacı olan saclarınız varsa bu yagı denemeniiz tavsiye ederim. Fiyatı 20 lira fakat oldukca bereketli bir urun. Haftada 1 uyguladıgınzda sizi uzun sure idare edecegini dusunuyorum.

Bir de not dusmek istedim. Yves Rocher'nin okunusu ile ilgili bir cok sey duymanız  olası .   Dogru okunusu  Yves Rocher'nin Bu videosunda  46. saniyesinde dinleyebilirsiniz. 

6 yorum:

  1. Bende bu yağı kullanıyorum 10 dk da bekletsen çok güzel yumuşatıyor saçı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 dakika hic bekletmedim canım ama eminim yumusatıyordur :)

      Sil
  2. Güle güle kullan :) Benim boyalı ve çoğunlukla ısıl işlem gören gariban saçlarıma bir etkisi olmaz sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim tatlım ama bence etkisi olur :) En azından daha fazla yıpranmasını onler diye dusunuyorum :)

      Sil
  3. ben en cok ambalajini seviyorum.

    YanıtlaSil