20 Ocak 2014 Pazartesi

Blistex Lip Relief SPF 10 Çatlak Dudaklara Acil Çözüm

Merhaba.
Bugun ki konugumuz kardeşim sayesinde kesfettigim daha onceden severek kullandıgım ve daha sonra Sevgili Miskin Kek ve Kamelya.com 'un birlikte duzenledigi cekilişte kazandıgım bu dudak kremi.

Kremin vaatlerine bakacak olursak :
Çatlamış dudaklara onarıcı ve rahatlatıcı özel bakım
İçerdiği Camphor ve Thymol ile çatlamış, acı veren dudaklara anında nüfuz ederek rahatlatmayı destekler.
Dudakların doğal koruma kalkanını onararak, bakımlı ve canlı görünmesine yardımcı olur.
SPF 10 özelliği ile dudakları güneşin zararlı etkilerinden korumayı destekler.

Kardeşimin dudakları inanılmaz derecede cok kuryor . Hatta sadece dudakları degil dudak cevresi de kuruyup catlıyor ve kıpkırmızı oluyor. Yine boyle bir donemde eczanede gezerken bu kremi gorunce hemen kardeşim icin almıstım. Onun feci derecede kuru dudakları ve cevresi bu kremi kullanmaya basladıktan 2 gun sonra duzelmişti.
 Dudaklarımın cok kurudugu ve kanamaya basladıgı bir donem gece yatarken bu kremi bol bol uygulamıstım ve sabah kalktıgımda dudaklarımın geceye gore cok daha iyi durumda oldugunu gormustum yani etkisi İNANILMAZ !
Verdigi his de sahane. Surdugunuz anda dudagınıza ferahlık geliyor. O ferahlıgın kuru dudakları yakacagı dusunulebilir ama kesinlikle oyle olmuyor. Aksine dudakları rahatlatıyor ve acısını dindiriyor. Hafif bir menthollu his veriyor sanki ve ben bu hisse bayılıyorum.
Eger catlayan , kuruyan dudaklarınız varsa bu kremi denemenizi kesinlikle oneririm. Ayrıca SPF 10 İcermesi artı bir ozellik.

12 yorum:

  1. Özellikle kış aylardı kurtarıcı bir ürün gibi :)

    YanıtlaSil
  2. Blistex dudak bakımında sağlam bir marka. Bende medplus olanını beğeniyle kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum canım sana. Medplus'a bende goz dikmiştim ama parmaklamak istemedigim icin vazgecmiştim. Senin de memnun kalmana cok sevindim.

      Sil
  3. Ben Blistex'in Medplus koruyucusunu almak istiyordum ama ne zamandır mağazalarda göremiyorum :/ Buna şans verebilirim :) Güle güle kullan kuzum! ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebegim ben yanılmıyorsam dun Watsons'da gormustum. Ama buna da sans verebilrsin bebegim :)) <3

      Sil
  4. Bu benim ve eşim içinde büyük bir kurtarıcı ama dolapta kayboldu taşınırken nereye koydum bilmiyorum :S Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa uzuldum tatlısım. Umarım kısa zamanda bulabilirsin veya olmadı bir tane alırsın. Gercekten kendisi bir kahraman. Tesekur ederim bebişkom :)

      Sil
  5. Blistex ailesinde denemediğim tek ürün sanırım :) Peki dudağa sürüldüğünde parlak bir görüntü falan oluşturuyor mu canım? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım cok hafif bir parlaklık veriyor . Ama gercekten cok hafif . benim sevgilim ve hatta yukarıdaki yorumdan anladıgım kadarıyla ceyda'nın eşi de kullanıyormus . Erkekler de kullandıgına gore demek ki gercekten cok cok az :) Bunu da denemeni oneririm bebegimm :)

      Sil
  6. Benim de akne tedavimde favorim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım senin de memnun kalmana cok sevindim. Minik ama etkili bir krem :)

      Sil