17 Ocak 2014 Cuma

Mimlendim- Kısa Dair Hersey

Merhabalar.
Bugun mim yazısı ile karsınızdayım. Tatlı arkadasım Tek Ask A*  beni mimlemiş. Cok cok cok tesekkur ediyorum canım beni unutmadıgın icin ve hemencik baslıyorum :)

1.Kış deyince aklına ilk ne geliyor?

***Antalya'da olunca yagmur - yagmur ve daha cok yagmur :)

2.Favori kış aksesuarın nedir?

***Çizmelerim ve sallarım favorilerim.

3.Kahve mi çay mı salep mi?

***Nescafe her zaman favorim ama aromalı sutlu kahvelere de hayır demem :))

4.Kırmızı ruj mu eyeliner mı?

***Eyelinersız olmazzz ..


5.En sevdiğin kırmızı ruj ?

***Sevdigim bir kırmızı ruj yok. Surmuyorum cunku .

6.En çok giydiğin kazak?

***Imm bir dusuneyim de en cok giydigim yok . Hepsini esit giyiyorum aslında.

7.En son aldığın kazak?

***İnanın hatırlamıyorum . Aklıma su an sadece Mango'dan aldıgım morumsu mavimsi triko kazak geliyor.

8.Favori kış ojen?

***Cok oje surmuyorum ama kısın mat ojeler favorim .

9.Kısa bot mu uzun bot mu?

***Her daim uzun cizmeler favorim.

10.Favori kış parfümün?

***Elizabeth Arden - Red Door 

11.Favori kış makyaj ürünün?

***Yaz - kıs her daim eyelinerım .

12.Favori kış cilt bakım ürünün?

***İşte bu zor bir soru benim icin. Cunku aralarında ayrım yapamam. Ama son zamanlar en favori urunum Loreal Skin Perfection Serum.

13.Kış mı yaz mı?

***Kesinlikle yaz yaz yaz .

Bende bu mimi yapmayan tum arkadaslarıma gonderiyorumm.






4 yorum:

  1. Benim de nescafe favorimdir. Türk kahvesi içemem. Çok acı bir tadı var işkence gibi içmek :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben de sade icemem ama sutlu turk kahvesi icmeni oneririm . Ozellikle Damla sakızlı sutlu turk kahvesi cok guzel oluyor .Tabi sutun dozunu ayarlamak da cok onmli sadece sutten yapılınca pek hos olmayabiliyor :)

      Sil
  2. Teşekkür ederim kuzum yaptığın için zevkle okudum. :)
    Yaz benimde favorim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ne demek. Ben de buyuk bir keyifle cevapladım. Kıs da guzel ama yazın yarı ayrı. Kar yagmasını cok sevsem de yagsın diyemiyorum . Her acıdan kotu hissediyorum kendimi bencillik yaptıgımı dusunuyorum acıkcası :)

      Sil